Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@CrocoRay (17.04.2018 18:08): jinak pokud se někdy dostaneš dolů. Tak pokud je jedna z věcí, která se vyplatí vyspoilerovat si (protože objevit ji je skoro nemožné). Vlez do obřího stromu.. je do něj cesta a tzv. Illusory Wall do které sekni, a za ní je truhla a ještě jedna Illusory Wall. Poznáš prostě až budeš uvnitř. Ve zkratce - dostaň se do kmenu toho madafakin obříhos stromu! Stojí to za to ;) A ideálně když budeš frustrovaný - což po Blighttown zřejmě budeš. Uvnitř stomu je .... balzám na duši.

edit: a píšu to v návaznosti na Mazarovo hořekování nad skrytým obsahem, protože to už je snad takový trademark značky.. :D
Ale ten prístup do DLC je strašná debilina, ako už som to v živote prešiel 2x, ale teraz pri hraní NG+ som si aj tak musel googliť ako to je, fakt úplná somarina.
Teda tú prvú časť som si pamätal, ale zaskočila ma nutnosť zabiť golemka v archívoch.
Akože fakt gamedizajn ako hovado, čistá genialita...

Už som v Ng+ vo finálne-finálnej fáze, základnú hru mám komplet až na poslednú mapku a v DLC som pri poslednom bonfire a rune na final bossa, ale nechám to už na zajtra, jedno DLC denne stačí, akurát som si teraz spomenul, že sa mi respawnovali tie mantikóry na začiatku, sakra človek aby stále na niečo myslel....
Jo, humanita mi doplnila celé zdraví. Jinak jsem právě dal toho kanálového draka a ta další lokace mě sere. Tam ten blbec mě sundal kyjem a sletěl jsem kvůli němu dvakrát dolů do řiti, takže 8 000 zkušeností pryč. Zmrd jeden! Taková hloupá cesta tam, že spíše padám dolů.
@mazar1234 (17.04.2018 17:33): To ne, ve dvojce jsem ty bosse z DLCčka všechny ještě nedal a v Bloodborne mi chybí Orphan. Nejsem ostřílený matador. Jen s buildem na těžké zbroje ti je pak jedno, jestli do tebe black knight sekne, takže když jsou dva vedle sebe, tak tam sprintem naběhnu, seknu jednoho, druhým sekem ho zabiju a zatímco mi trochu HP ukousnul ten druhý tak se otočím a zabiju i jeho. A to bez jakéhokoliv grindu.

Ještě že je v tom Anor Londu duo O+S. Protože bez nich by ta křivka obtížnosti fakt hodně klesala. Takové demon ruins jsou až triviální, na to jak na člověka působí to prostředí.

A jedničku jsem mimochodem zkoušel i za klerika a zabíjet ke konci všechny na dvě zablesknutí taky byla samozřejmost. Bez jakéhokoliv hromadění něčeho.

Mě přijde, že tak jak se o těch hrách mluví, tak to splňují až ty DLCčka k nim. A tam se taky hraje za magiče vždy hůř, protože má najednou vše milion hp a plno odolností.

Třeba Nioh jsem vzdal - ten je fakt hardcore.
@mazar1234 (17.04.2018 17:23): coz je vic nez dost na jakykoliv usek mezi bonfiry.

Nejlepsi byva vzdycky zacatek s 5 estusy. Pak se zbytecne plytva a hrac je mene opatrny. Od pulky mi nevadilo inkasovat ranu abych jednu udelil. To uz je pak docela nuda.
@CrocoRay (17.04.2018 16:54): Ako ja by som urcite navysil tu vitalitu na 40....

Humanita ti myslim doplni komplet zdravie aj ked mas len 1HP, proste doplna mam pocit ze hej.
Potom su tam Miracle kuzla kde su aj Healingy.
Potom je tam taka flaska Divine Blessing, ktora tiez komplet uzdravi a vylieci vsetky nemoci, ale v celej hre je ich zopar kusov takze to nie je nic s cim mozes dlhodobo pocitat.
Potom Estus, ktory sa da upgradovat Firekeepers soulom az do +7.

A nakoniec pocet Estusov, ktory sa ti doplni pri ohni zavisi od toho kolko mas ten konkretny ohen upgradnuty - Kindlovanie ohniska. Najprv mozes kindlovat 1x a zvysi sa ti estus z 5 na 10 kusov, ale ked zabijes toho prveho Bossa v podzemi kostlivcovom tak z neho ziskas "rite of kindling" a od toho momentu mozes ohen kindlovat este 2x navyse takze ti potom bude davat 15/20 estusov.
@Bodkin (17.04.2018 16:39): Ale právě mi to přijde, že pokud máš jen deset flašek nebo případně více, když kindluješ a nedoplní to nějak hodně zdraví, tak ty body jsou tak trochu k ničemu. Pomůžou akorát ze startu, že tě třeba boss musí vícekrát kousnout/seknout, aby tě položil. Ale na doplnění zdraví pomocí estus už to tak výhodné není. I když jak hráč používá i jiné metody, tak to asi může být jiná situace. Jsou tam lektvary, které doplní celé zdraví a teď přesně nevím, jak to Charllize myslí s humantiy, takže vyžaduji odpověď :-D
A ty estus flask doplňují zdraví v procentech nebo určitých bodech? To by mě zajímalo, bo podle toho se taky určuje, zda se vyplatí investovat do zdraví nebo ne.
@Charllize (16.04.2018 20:57): na skeletony je potřeba mít blessed zbraň myslím. A jinak vykydlit ty nekromanty.

Stylizace u Code Vein je ok, jen mi přijde, že na nic krom té stylizace tvůrci nesázejí. Uvidíme. Rád bych se těšil, ale vypadá to hodně sterilně.
@CrocoRay (16.04.2018 20:25): nevim jestli o tom vis. Ale kazda zbran ma jiny bonus od urciteho statu. Tedy mec ktery ma u sily rating A bude lepsi nez mec co ma u sily rating C. nebo kdyz ma mec rating A u dexterity vyplati se pro nej zvysovat dexteritu atd.

Uz si to nepamatuju presne, ale kostlivce krisi myslim nejakej nekromant vetsinou. Je nekde zalezlej a zveda je. kdyztak me nekdo opravte kdybych kecal:)

Jinak Code Vein, Chapu ze stylizace nesedne kazdemu, ale ja se rozhodne tesim.
https://www.youtube.com/watch?v=9UQ_fhbAs0s
Tak já teď po práci jen grindoval :-D Jsem rubal ty rytíře poblíž motýla a dostal se na level 62. Ale já třeba nedávám žádné body do HP a spíše jsem teď dával do síly, ale jak se ukázalo, tak moc to nepřidává damage u slabších zbraní a je to spíše pro schopnost držet těžké zbraně. Na větší damage je potřeba obratnost. Teď dám něco staminy a pak půjdu na obratnost.

Jinak jsem na chvíli zkusil jít do katakomb, ale jak mám sundat ty kostlivce, co se furt zvedají? Netuším, jak se jich zbavit a dost otravují, jak jsou nesmrtelní. Každopádně na katakomby zatím seru a jdu zpátky do Depths. Zkusím tam položit nějakého bosse nebo alespoň si myslím, že za tou mlhou dole bude nějaký boss a pak uvidím, kam půjdu dál.
@Charllize (16.04.2018 18:18): no a co bys teda doporučil člověku, co nemá na hry moc čas a vybíral by si mezi 3 tvými nejoblíbenějšími kousky. Ale s tím, že má čas jen na jeden, bude-li grindovat, nebo na všechny tři, nebude-li grindovat?

Toť dilema.. :D
@Charllize (16.04.2018 18:06): Máš vůbec nějaké hranice ohledně grindování? Kdyby byla hra, kde by byl nekonečný respawn ale jako trolling by na krabici tvrdili že tam jde všechno vybít. Kdy bys s tou bezduchou činností skončil? :D Nebo bys to tam kvedlal už napořád?
COŽE GRIND!

UŽ VÍM PROČ JSEM TO NEDOHRÁL A NIKDY NEDOHRAJU! FUJ!


Dvojka je lepší.
@CrocoRay (16.04.2018 16:46): grind dle mého není úsilí. Prostě buď tomu věnuješ čas, nebo úsilí. Ty tomu věnuješ čas, rutina úsilí není. Ale to už hodně záleží na úhlu pohledu. Brát ti to nebudu.

Já třeba nikdy negrindoval a i tak mi ke konci trochu vadilo, že mám takovou zbroj a tolik výdrže a HPček, že mi máloco ublížilo. Rád bych se přeorientoval na toho "uhýbače" ale holt zvyk je železná košile.. :D takže každé Dark Souls jedu za "tanka". Ještě že je tu ten Bloodborne, tam jsem si mohl připadat jako japonec co všemu uhýbá. Taky tam jde efektivně uhnout a ne být odkázán jen na koutouly. Což vypadá v DS směšně. Takže proto.. tank! :D

Mě třeba na konci zklamal poslední boss, zabil jsem ho hned. Spolu s OST a celkovým vyzněním mi přišlo, že to tak asi mělo být. Ale ne.. je považován za bouchače a dost lidí s ním zápolí. Takže nic moc pocit...

Trojka tohle dělá trochu líp. Bossové (zejména z DLCček) jsou hodně těžcí i kdybych grindoval.

Jinak kde už jsi? :D
@Charllize (16.04.2018 16:15): No, mě by to asi též tak hodně nechytalo, protože to není zase tak extrémně propracovaná rubačka a ten soubojový systém je takový jednodušší, ale v kombinaci s RPG prvky je hodně chytlavý a zábavný. Navíc já si vždy užívám, že jsem někoho nemohl dát a pak přijdu a vidím, že už jsem lepší a říkám si, jak to bylo snadné, že jsem to dal, ale musel jsem pro to něco času obětovat a polepšit statistiky, takže jsem byl pak za své úsilí i odměněn.

Ale beru, že každého může bavit jiný styl. Někdo třeba má radost z toho, že to zvládl určitými schopnostmi jako hráč a někdo má radost z toho, že tomu věnoval čas a prošel to tím stylem, že jeho hrdina je prostě nabušený borec.
@Redfield (15.04.2018 21:31): @SilentWolf (16.04.2018 10:08): Tak já RPG hraji hlavně kvůli statistikám a mě to docela dost baví je rubat a navyšovat čísla :-) Ale tak mně přijde, že ty statistiky zase tak moc nepomáhají, ne? Přijde mi teda hlavně to, že jsem odolnější a je těžké mě už zabít, pokud nenarazím na bosse.

Jinak WW a Two Thrones měly volbu obtížnosti. Já to hrál na easy a bylo to lehké, ale tam je to hodně o skillu a je to hlavně bojovka, takže bych řekl, že tam je kladen důraz čistě na skill. Dark Souls je RPG a když bych šel proti těm gargoylům s tím klackem, tak jsem tam ještě dodnes :-D
Tak ja spis preferuju skill hrace, nez přečísýlkování nepritele. :-D a Croc si to akorat tak zkazi. Kvuli povesti z te hry dela neco, co ani neni. Ta obtiznost je ferova a urcite ta hra neredefinovala obtiznost.

Urcite jsem se vic navztekal u Prince of Persia Warrior Within a Two Thrones. :-D
@Charllize (15.04.2018 21:59): Určite 12x, vymlátil som tú hru 2x, raz v základnej verzii a potom v SotFS verzii, najväčšia demencia bolo vyčistiť tú DLC nepovinnú časť s 2x Tiger Boss, sám nechápem že sa mi to chcelo.
@CrocoRay (15.04.2018 21:01): Aha. No, myslím si, že si to přehnaným grindováním akorát zkazíš. V druhý polovině budeš šíleně přelevelovanej, kor jestli budeš dělat DLC, a ti bossové už tak nejsou moc obtížní. Je tvoje věc, jakým způsobem to budeš hrát, ale doporučuju alespoň DLC nechat na NG+1, ať z něj něco máš.

@Charllize (15.04.2018 20:56): Nebyl limit, že musíš každýho moba zabít 20x, aby se přestal respawnovat? Boha jeho, mně ten gankfest přišel úmornej i tak, nedokážu si ani představit, kolik hodin navíc to muselo zabrat...