Brzy přibydou Pikes Peak ! něco zmínili na fcb na zdi .. ale neřekli kdy to bude :)
Diskuze
Není to moc, ale přesto to sem dám.
Další obrázek z gRally, eh.
Další obrázek z gRally, eh.
@pipboy (17.05.2015 09:34): Sáfra, toto byl jeden z mých návrhů, které jsem vývojářům psal. V RBR jsem měl toto strašně rád, tam skákali blíž, tak to nešlo přehlédnout.
No hlavně jsem ale psal, že změna nastavení vozů by měla také zabrat čas, není to hned něco vyměnit. Jinak v tom suggest boxu na ofic. fóru je už vše. Řekl bych až kdejaká hovadina, kterou by nemělo ani cenu dělat.
No hlavně jsem ale psal, že změna nastavení vozů by měla také zabrat čas, není to hned něco vyměnit. Jinak v tom suggest boxu na ofic. fóru je už vše. Řekl bych až kdejaká hovadina, kterou by nemělo ani cenu dělat.
Tak na Steamu se řeší nějaký obrázek z nějakého videa vývojářů, zda vozy na něm jsou skutečně plánované do DiRT Rally, či jde o něco jiného.
http://puu.sh/hOuGG/fe6a46dfb4.jpg
Vypadá to pěkně, novější auta jsou slibované do budoucna, což by odpovídalo, a je tam i nějaká třída speciálů na závody do vrchu, což bych bral. Škodovka tam také někde je.
http://puu.sh/hOuGG/fe6a46dfb4.jpg
Vypadá to pěkně, novější auta jsou slibované do budoucna, což by odpovídalo, a je tam i nějaká třída speciálů na závody do vrchu, což bych bral. Škodovka tam také někde je.
Uf, zase ctvrtej. No nic, preucim se na gamepad.
@Rapier (15.05.2015 00:41): Ty jo... Rally Championships 2000... Srdcovka... Pořád sem jezdil ty časový challenge (už nevim, jak se to tam jmenovalo)... Octavu WRC a pojď mi... A ty noční rz... Nedej bože aby odešla elektrika a odjíždělo se to po tmě... A že ty rz nebyly žádný tříminutovky...:D
@Rapier (15.05.2015 00:41): Když tak používá se výraz poslalo do kolen nebo posadilo na zadek, na kolenou se těžko sedí. =) A jako jo Rally Championship 2000 jsem se najezdil ze všech rally do současnosti asi nejvíce, ale to jsem mastil ještě na klávesnici, ani gamepad nebyl. Je to jedna z mých úplně prvních her na prvním PC. Pořád vzpomínám, jak jsem si tak jel v noci a kamarád mi zhasnul světla, tak toto chci v DiRT Rally.
A jinak v článku k Pikes Peak psali, že přidali navíc simulaci nějakých přítlačných křídel navíc. Tak že by přibyly v závodech do vrchu navíc, jako extra světla v nočních RZ? To bych bral, ale chtělo by to nějaké hillclimb speciály, jako Osella, Radical, Norma, klidně i nějaké formule.
A jinak v článku k Pikes Peak psali, že přidali navíc simulaci nějakých přítlačných křídel navíc. Tak že by přibyly v závodech do vrchu navíc, jako extra světla v nočních RZ? To bych bral, ale chtělo by to nějaké hillclimb speciály, jako Osella, Radical, Norma, klidně i nějaké formule.
@Rapier (15.05.2015 00:41): tak RC2k pro me zustava nejlepsi rally hrou, Dirt Rally k tomu jen ma hodne blizko :)
@KRoman47 (14.05.2015 21:48): Václava Rybáře mám rád, protože jako já má rád především tzv. polo simulace alá Forza a Grand Turismo. Vzpomene si tady vůbec někdo z Vás na vynikající Rally Championship 2000? Já jen, že většina lidí mluví o ColinMcRally 2 nebo RBR. To byla pecka....tratě tam byly úzké a pekelně dlouhé.
Zpět k Dirt Rally. Co mě dostalo (mimo jiné), je grafické zpracování, speciálně zpracování deště je úchvatné, vím, že Codis tohle umí už od dob F1 2012 ale, až tady mě to totálně posadilo do kolen. Nebál bych se to srovnat s Drive Club na PS4 co se týče efektu deště. Tahle hra (je) bude pecka až vyjde final verze.
Zpět k Dirt Rally. Co mě dostalo (mimo jiné), je grafické zpracování, speciálně zpracování deště je úchvatné, vím, že Codis tohle umí už od dob F1 2012 ale, až tady mě to totálně posadilo do kolen. Nebál bych se to srovnat s Drive Club na PS4 co se týče efektu deště. Tahle hra (je) bude pecka až vyjde final verze.
@pipboy (14.05.2015 11:11): To je pech, také tam takových pár míst vyhlédnutých mám, kde mám pokaždé smrt v očích. :-D
Jinak pecka článek:
http://games.tiscali.cz/prvni-dojmy/dojm ... nousky-rallye-251065
Zejména tato část mě hned pobavila, jak je trefná.
"Rozjíždíte se, nebo vás spíš někdo vystřelí z praku, protože jste si hned na úvod vzali béčkové Quattro. Během těch několika vteřin, které vás dělí od výletu mimo trať si všimnete dvou věcí. Zatímco trať v DiRT 3 svou šířku připomínala německou dálnici, tahle vypadá jako český chodník."
Jinak pecka článek:
http://games.tiscali.cz/prvni-dojmy/dojm ... nousky-rallye-251065
Zejména tato část mě hned pobavila, jak je trefná.
"Rozjíždíte se, nebo vás spíš někdo vystřelí z praku, protože jste si hned na úvod vzali béčkové Quattro. Během těch několika vteřin, které vás dělí od výletu mimo trať si všimnete dvou věcí. Zatímco trať v DiRT 3 svou šířku připomínala německou dálnici, tahle vypadá jako český chodník."
@KRoman47 (14.05.2015 10:59): o to bych se nebal, v zasade je ta hra hotova, kolik clohodin stoji auto/trat/mod/ficura CM imo vedi, maji hafo zkusenosti. A co se tyce fan pozadavku, tak pokud nejde zrovna o auta/trate, maji programatori relativne dost casu na tech vecech pracovat. I kdyby vysla finalni verze, nikde snad nestoji ze ji nemuzou dal rozsirovat.
Kurvadrat na tom weekly eventu je jedna zatacka kdy vzdycky vyletim z trate a misto recover vehicle me to rovnou odepise. Se pres to konecne dostanu a o dva stage dal letim v te same zatacce znova. Aaargh.
Kurvadrat na tom weekly eventu je jedna zatacka kdy vzdycky vyletim z trate a misto recover vehicle me to rovnou odepise. Se pres to konecne dostanu a o dva stage dal letim v te same zatacce znova. Aaargh.
@pipboy (14.05.2015 10:32): No jsem sám zvědavý, kolik si udělali prostoru na návrhy komunity. Chtěli mít Early Access do konce roku jen, nebo třeba i déle? Protože dle jejich plánu tam toho mají naplánovaného dost, aby to nedopadlo jako s Assetto Corsa, kde také počítali s rychlejším vývojem, než nakonec byl.
@KRoman47 (14.05.2015 10:16): to auto v gifu nema na zadni naprave gumy >_>
Imo by kazdopadne s tema gumama meli neco delat, obcas staci fakt absurdne malo. A pak me sere kdyz se dostanu s autem nekam, okud nejde vyjet a musim dat recovery, i kdyz obe napravy se pri nejmensim zdaji byt na zemi. >_>
Imo by kazdopadne s tema gumama meli neco delat, obcas staci fakt absurdne malo. A pak me sere kdyz se dostanu s autem nekam, okud nejde vyjet a musim dat recovery, i kdyz obe napravy se pri nejmensim zdaji byt na zemi. >_>
@pipboy (14.05.2015 09:44): Jo, také jsem na Steam foru viděl takových videí dost, ale nechme ho žít v tom, že to nejde. Každopádně takto já nejezdím, rozbil bych to tak ve třetí zatáčce. =)
A k pneumatice, jop, také se mi podařilo teď v tom weekly eventu hned první RZ, přeslechl jsem zatáčku a bum zadkem do svodidla a kolo v háji, alespoň ještě chvíli vydrželo, než se rozloučilo úplně, a tak jsem dojel na ráfku. xD Ale mazec, je to zcela neovladatelné, několikrát jsem udělal i na rovince hodiny a musel se otáčet zpět z protisměru. Ale zkušenost dobrá. Ještěže to šlo hned spravit, celou další RZ bych s tím neprojel.
A k pneumatice, jop, také se mi podařilo teď v tom weekly eventu hned první RZ, přeslechl jsem zatáčku a bum zadkem do svodidla a kolo v háji, alespoň ještě chvíli vydrželo, než se rozloučilo úplně, a tak jsem dojel na ráfku. xD Ale mazec, je to zcela neovladatelné, několikrát jsem udělal i na rovince hodiny a musel se otáčet zpět z protisměru. Ale zkušenost dobrá. Ještěže to šlo hned spravit, celou další RZ bych s tím neprojel.
@Hoonza (14.05.2015 08:42): ? :D
Ja teda sice na jednu stranu vic realismu vitam, na druhou stranu uz takhle pocituju limity klavesnice vic nez bych chtel >_>
(ffs daily event - ten mini countryman vubec nezataci, pichnul jsem gumu a najednou se mi s tim jelo lip >_> Coz mi pripomina ze je tu imo priserne snadne pichnout gumu.)
Ja teda sice na jednu stranu vic realismu vitam, na druhou stranu uz takhle pocituju limity klavesnice vic nez bych chtel >_>
(ffs daily event - ten mini countryman vubec nezataci, pichnul jsem gumu a najednou se mi s tim jelo lip >_> Coz mi pripomina ze je tu imo priserne snadne pichnout gumu.)
@Hoonza (14.05.2015 08:42): Já takto běžně nejezdím, mimo s BMWčkem, kde harpiny beru podobným způsobem a užívám si jízdu v Řecku bokem, ale chce to být hodně citlivý na plyn, snadno se to přežene a pak člověk skončí v hodinách.
U čtyřkolek Group B jsem si přetáčivost vyvolával nastavením diferenciálu, kde jsem dal více výkonu na zadní nápravu a brake bias hodil také více dozadu, takže brzda před zatáčkou se stočeným volantem, zadek ujede a pak už plynem regulovat přetáčivost dle potřeby. Ale u těch moderních čtyřkolek se mi to nepovedlo, byť ty jsem jel jen jednou. Mě tam nejvíc baví ty zadokolky ze 70. a 80. let.
U čtyřkolek Group B jsem si přetáčivost vyvolával nastavením diferenciálu, kde jsem dal více výkonu na zadní nápravu a brake bias hodil také více dozadu, takže brzda před zatáčkou se stočeným volantem, zadek ujede a pak už plynem regulovat přetáčivost dle potřeby. Ale u těch moderních čtyřkolek se mi to nepovedlo, byť ty jsem jel jen jednou. Mě tam nejvíc baví ty zadokolky ze 70. a 80. let.
Jasně, tady je krásně vidět, jak jsou v reálu čtyřkolky na šotolině strašně nedotáčivé :-)))) https://www.youtube.com/watch?v=5aXnMt0yUFI
Colina jsem sem dal, abych demonstroval styl jízdy, který v Dirtu nejde praktikovat, protože fyzika vůbec jakoby nepočítá s nějakým protáčením kol, proto tam všechny auta jezdí jak po kolejích. Naopak tato jízda jde praktikovat jak v RBR, tak v rFactoru, i když ty hry nemají nejpropracovanější fyziku, tak tyto základní principy tam narozdíl od Dirtu fungují. Pokud nevidíš ten obrovský rozdíl, tak se nemáme o čem bavit
Colina jsem sem dal, abych demonstroval styl jízdy, který v Dirtu nejde praktikovat, protože fyzika vůbec jakoby nepočítá s nějakým protáčením kol, proto tam všechny auta jezdí jak po kolejích. Naopak tato jízda jde praktikovat jak v RBR, tak v rFactoru, i když ty hry nemají nejpropracovanější fyziku, tak tyto základní principy tam narozdíl od Dirtu fungují. Pokud nevidíš ten obrovský rozdíl, tak se nemáme o čem bavit
@Rapier (13.05.2015 23:47): V tom případě tu jsou staré DiRT nenáročné nudné břečky, já osobně chci DiRT Rally maximálně autentické, ale ne přehnané jako základní fyzika v RBR, která fakt není nic moc. Navíc tady auta trpí spíše reálnou nedotáčivostí, kdežto u RBR auto vždy nereálně přetáčelo.
A jinak srovnání Hoonzy s jízdou Colina, kde i tvrdí, že jede na hraně, to je trochu odvážné ... ale jestli má o sobě vážně tak vysoké mínění tak budiž, třeba je vážně takový mistr a vše je pro něj jak pro děcka, i realita je jen pro děcka.
A jinak srovnání Hoonzy s jízdou Colina, kde i tvrdí, že jede na hraně, to je trochu odvážné ... ale jestli má o sobě vážně tak vysoké mínění tak budiž, třeba je vážně takový mistr a vše je pro něj jak pro děcka, i realita je jen pro děcka.
@Hoonza (13.05.2015 21:54): to mě naprosto vyhovuje, nechci další RBR nebo AC, rFactor apod... chci něco k čemu si večer po práci sednu a mohu se cítit jako Rally jezdec aniž bych musel přemýšlet proč a mít odježděných 100 hodin.... Tak jak píšeš, RBR to asi není ale není to ani NSF.
Dneska jsem to konečně zkusil na volantu i s tou změnou gripu. Na default je grip pro děcka - v Řecku se dá jet čistá asfaltová stopa, z vracáku auto odjede jak po kolejích. S fiestou wrc na medium grip je to hned jiné kafé, auto je třeba rozhazovat před každou zatáčkou, to už je naprosto v pořádku, problém nastává ve vracečkách, kde auto ani při nižší rychlosti nechce chytit pořádnou stopu, takže to probíhá tak, že si brzdou rozhodím auto před vracákem dveřmi napřed, do půlky vracáku je to ok a pak příjde naprosto brutální nedotáčivost, čumák směruje ven ze zatáčky a musí se hrozně zpomalit, aby to šlo vůbec vytočit... Změna setupu nepomáhá, chyba je asi v tom, že se grip změní lineárně a je jedno, jestli se jede 150kmh nebo 30kmh. Každopádně když pominuty ty nesmysly ve vracečkách, tak je to hodně zábavné a hned to chce trochu jezdeckého umu.
Vyzkoušel jsem ještě Ačkovou Imprezu a tam to stálo za prd i s low gripem. Auto je strašně chcíplé, jakoby mělo tak 100 koní, strašně dlouhé přeřazování a když jsem se ho pokoušel otočit na ručku tak to trvalo celou věčnost... Naprosto přesný opak tohoto - https://www.youtube.com/watch?v=NGpbFgfMdDY
O tom si v Dirt Rally můžeme jen nechat zdát....
Jako zábava je to dobré, konečně něco, na co se dá dívat i to poslouchat, ale ta fyzika je furt někde na půl cesty k plnohodnotné simulaci na úrovni AC, rfactoru apod.
Vyzkoušel jsem ještě Ačkovou Imprezu a tam to stálo za prd i s low gripem. Auto je strašně chcíplé, jakoby mělo tak 100 koní, strašně dlouhé přeřazování a když jsem se ho pokoušel otočit na ručku tak to trvalo celou věčnost... Naprosto přesný opak tohoto - https://www.youtube.com/watch?v=NGpbFgfMdDY
O tom si v Dirt Rally můžeme jen nechat zdát....
Jako zábava je to dobré, konečně něco, na co se dá dívat i to poslouchat, ale ta fyzika je furt někde na půl cesty k plnohodnotné simulaci na úrovni AC, rfactoru apod.
@Hoonza (12.05.2015 18:49): Nevím proč, když tvrdím, že jako rally auta v RBR neplave ani obyčejné auto, prostě to tam je přehnané. Třeba hodně to jde cítit při zastavování, kdy mám pocit, že jedu po náledí. Jinak ten grip v DiRT jde nastavit ručně úpravou v souboru, klidně si tam dej low, když ti to vyhovuje.
@KRoman47 (10.05.2015 22:32): Sorry, ale srovnávat jízdu v nějaké firemní plečce s WRCčkem, to už je fakt na Chocholouška :-))
@Hoonza (10.05.2015 21:35): No modovatelné to je, takže kdo chce, ať si to tam dá, na Racedepartment už jsou i mody na kamery a tak, časem snad přibude víc.
Jinak v tom videu je to za deště no, to klouže už tak hodně, tak aby to zase nepřehnali. Třeba v RBR se mi fyzika štěrku nikdy nelíbila, když jsem vzal šéfovo a prohnal ho po nějaké štěrkové cestě, za sucha i za mokra, tak to nikdy neklouzalo jako ty rally čtyřkolky v RBR. Nojo, ještěže šéf o takových věcech nic neví, jen se občas diví, proč je auto zasviněné jako prase, hah. Jinak mě baví v Rousínově jezdit kruháč jako rally retardér, pokaždé projet rychleji a rychleji, asi tak 3x už jsem to na výjezdu vybíral tak tak. Další věc, co v RBR nesedí, fyzika asfaltu, auto jede krásně, mírná zatáčka, akceleruji dobrý dobrý a najednou se to úplně utrhne, prostě přilnavost najednou zmizí, jako by se fyzika zbláznila a zmizela gravitace, toto se třeba s novou NGP fyzikou neděje, už proto ji považuji za daleko lepší. A pak také efekt ruční brzdy, ten mi v originále také vůbec neseděl, až s NGP jsem se cítil jako doma. Jak někdo psal na DiRT Steam foru, "Living in the Past (RBR)", éra RBR je tatam.
Jinak v tom videu je to za deště no, to klouže už tak hodně, tak aby to zase nepřehnali. Třeba v RBR se mi fyzika štěrku nikdy nelíbila, když jsem vzal šéfovo a prohnal ho po nějaké štěrkové cestě, za sucha i za mokra, tak to nikdy neklouzalo jako ty rally čtyřkolky v RBR. Nojo, ještěže šéf o takových věcech nic neví, jen se občas diví, proč je auto zasviněné jako prase, hah. Jinak mě baví v Rousínově jezdit kruháč jako rally retardér, pokaždé projet rychleji a rychleji, asi tak 3x už jsem to na výjezdu vybíral tak tak. Další věc, co v RBR nesedí, fyzika asfaltu, auto jede krásně, mírná zatáčka, akceleruji dobrý dobrý a najednou se to úplně utrhne, prostě přilnavost najednou zmizí, jako by se fyzika zbláznila a zmizela gravitace, toto se třeba s novou NGP fyzikou neděje, už proto ji považuji za daleko lepší. A pak také efekt ruční brzdy, ten mi v originále také vůbec neseděl, až s NGP jsem se cítil jako doma. Jak někdo psal na DiRT Steam foru, "Living in the Past (RBR)", éra RBR je tatam.
Nevím, jestli už to tu bylo, ale nějací šikulové už udělali nějakou úpravu, která snižuje grip ve hře a hned to vypadá o dost líp https://www.youtube.com/watch?v=HBal_bYIhT8
Snad se toho Codies chytí a bude to standardem.
Snad se toho Codies chytí a bude to standardem.
@pipboy (10.05.2015 00:12): Ahá, tak to by bylo dobré tyjo, mohla by být nějaká DH liga.
Hah, však mě to jen extrémně baví, vždy jsem říkal, že jsem tak nějak slabě nadprůměrný, žádný alien. ;o) Ale toto se mi na DiRT strašně líbí, ta obtížnost, běžně končím 4. až 8. místo, ale spíš pak záleží na čase, sice něco člověk dojede 3., ale když 6. je stále jen 4 s za ním, tak to není nic moc náskok. Naštěstí i AI chybuje, takže třeba člověk skončí 4. 5. a 4., ale celkově se umístí na body třeba 3.
No k Project Cars se asi jen tak nevrátím, zvlášť po tom pátečním zklamání, které se konalo, ale můžou si za to sami. Co se koukám, tak ani prodeje na PC nejsou něco úplně extra, jak jsem očekával. Podle Steamdb, které je dost přesné, Project Cars vlastně DiRT Rally, který se prodává necelé dva týdny, po 1. dni prodeje jen dorovnal a to byl v předobjednávce dost dlouho, navíc polovina současného počtu majitelů jej již vlastnila ještě z doby sbírky na vývoj.
Hah, však mě to jen extrémně baví, vždy jsem říkal, že jsem tak nějak slabě nadprůměrný, žádný alien. ;o) Ale toto se mi na DiRT strašně líbí, ta obtížnost, běžně končím 4. až 8. místo, ale spíš pak záleží na čase, sice něco člověk dojede 3., ale když 6. je stále jen 4 s za ním, tak to není nic moc náskok. Naštěstí i AI chybuje, takže třeba člověk skončí 4. 5. a 4., ale celkově se umístí na body třeba 3.
No k Project Cars se asi jen tak nevrátím, zvlášť po tom pátečním zklamání, které se konalo, ale můžou si za to sami. Co se koukám, tak ani prodeje na PC nejsou něco úplně extra, jak jsem očekával. Podle Steamdb, které je dost přesné, Project Cars vlastně DiRT Rally, který se prodává necelé dva týdny, po 1. dni prodeje jen dorovnal a to byl v předobjednávce dost dlouho, navíc polovina současného počtu majitelů jej již vlastnila ještě z doby sbírky na vývoj.
@KRoman47 (09.05.2015 23:24): BMW je neovladatelna svine :D
No jestli to dobre chapu tak vyberes si ligu a nekdo kdo ji zalozil/spravuje tam pridava eventy a ma to vlastni zebricky a tak. Myslim ze tak nejak.
V kariere jsem ve treti skupine. Nejsem si jisty jestli to pujde vys s klavesnici... uz ze jsem ted po prvnim eventu skoncil ctvrty bylo docela prekvapko.
Ale kruci ted jsem jel s Escortem MkII po Walesu a s tim se prijemne jezdi - nekde jsem ti prekonal cas a na dalsi trati bych ho prekonal kdybych to v posledi zatacce neposlal do lesa >_> Kazdopadne jestli jsou ty tvy casy z volantu tak mam ze sebe radost :D
Dvakrat ctvrtej, celkove ctvrtej, no uvidime jak dopadne posledni event, ale mohlo by to vyjit.
No jestli to dobre chapu tak vyberes si ligu a nekdo kdo ji zalozil/spravuje tam pridava eventy a ma to vlastni zebricky a tak. Myslim ze tak nejak.
V kariere jsem ve treti skupine. Nejsem si jisty jestli to pujde vys s klavesnici... uz ze jsem ted po prvnim eventu skoncil ctvrty bylo docela prekvapko.
Ale kruci ted jsem jel s Escortem MkII po Walesu a s tim se prijemne jezdi - nekde jsem ti prekonal cas a na dalsi trati bych ho prekonal kdybych to v posledi zatacce neposlal do lesa >_> Kazdopadne jestli jsou ty tvy casy z volantu tak mam ze sebe radost :D
Dvakrat ctvrtej, celkove ctvrtej, no uvidime jak dopadne posledni event, ale mohlo by to vyjit.
@pipboy (09.05.2015 23:13): A jakým způsobem to funguje?
Já dokonce vyjebal všechny online eventy ... ale v kariéře už jsem se dostal do masters, což je fajn. Konečně jsem si zkusil i ty nové auta se sekvenčním řazením, není to taková nuda, jak jsem si myslel, ale BMW je BMW. =)
Já dokonce vyjebal všechny online eventy ... ale v kariéře už jsem se dostal do masters, což je fajn. Konečně jsem si zkusil i ty nové auta se sekvenčním řazením, není to taková nuda, jak jsem si myslel, ale BMW je BMW. =)
btw ligy. Je tady nekdo v nejake?
@KRoman47 (09.05.2015 08:23): A já s ním ještě pořád jezdím x) Jsem na něj zvyklý, používám ho už dobrých 5 let. Rozhodně by potřeboval vyměnit, ale akutní to fakt není =)
Toto bude brzy také potřeba založit na DH =)
http://www.devotid.com/dseries/
http://www.devotid.com/dseries/
@KRoman47 (09.05.2015 08:23): Díky za rady, keď mi odíde môj starý, viem po čom sa pozerať.
@piraten (09.05.2015 00:02): Ono volanty obecně používají nějaké standardy, takže pokud hra umí volanty, tak si nastavíš prakticky každý (třeba poslední Driver byl osina v zadku). Jde pak akorát o to, zda má hra přednastavený nějaký profil, těch pár tlačítek a os je ale nastavení otázka pár minut. A třeba v takovém Project Cars jsem stál viděl i profil pro Momo. Na zkoušku je to ideální kvalitní volant, není problém ho pak prodat a pořídit lepší, tak jsem to udělal i já, rok mi sloužil skvěle, i v Assetto Corsa jsem s ním odjezdil hodně.
@KRoman47 (06.05.2015 22:09): Ten momo ma zaujal, môj starý volant ešte s koncovkou na PS2 sa už pomaly odoberá do dôchodku a rozpočet mám obmedzený. Podporujú ten volant aj novšie hry? Aby sa nestalo, že si ho kúpim a o dva roky ho už žiadna novšia hra nebude podporovať.
@Rapier (08.05.2015 15:23): Myslel jsem si to s tím FFB, bez Logitech Software nefunguje.
A tak jistě, mnohem blíž je to k RBR než k čemukoliv jinému, staré CMR byly stále jen arkády dělané pro klávesnici.
No čekají nás ještě velké věci, do konce měsíce by měl být Pikes Peak, jsem zvědavý, na německý asfalt také a rallycross jakbysmet.
Když už má být později podporován i Workshop, tak doufám i v neoficiální tratě, kousky jako Sieversdorf z RBR by byly skvělé.
A tak jistě, mnohem blíž je to k RBR než k čemukoliv jinému, staré CMR byly stále jen arkády dělané pro klávesnici.
No čekají nás ještě velké věci, do konce měsíce by měl být Pikes Peak, jsem zvědavý, na německý asfalt také a rallycross jakbysmet.
Když už má být později podporován i Workshop, tak doufám i v neoficiální tratě, kousky jako Sieversdorf z RBR by byly skvělé.
Tak chyba byla na mé straně, neměl jsem instalovaný Logitech software, proto nefungoval Force Feedback. Moje dojmy ze včerejšího hraní na gamepadu jsou velmi pozitivní, speciálně grafika - zobrazení deště je je úchvatné. Taktéž fyzikální model aut je výborný, tratě jsou užší než u starších CMRx a auta neplavou po cestě. Je to lepší než u Dirt3.
Tak koukam, že letos budu muset bejt moc hodnej, abych si mohl pořídit pořádnej volant... Sice mam gamepad, ale je nějakej nemocnej...:(
@KRoman47 (07.05.2015 20:40): díky za info. Včera jsem jezdil na gamepadu a šlo to. Moc s tím neumím, musím se to naučit. Škoda jen že můj Logitech F510 není momentálně podporovaný, takže nemám FF.
@Rapier (07.05.2015 20:13): No na PS4 asi levné volanty ani nejdou, akorát tak nové Thrustmastery a hlavně Fanatec, ten mám já. Jinak FFB u volantu je zcela jiná věc než u gamepadu, není to o vibracích ale síle elektro motoru, který poskytuje zpětnou vazbu co do otáčení volantem, jako v autě, kdy se ti centruje volant atd. Obyčejné hry ale běžně FFB na volantech nemají nic moc, už proto je lepší volit reálnější simulace. To právě zlákalo třeba i šéfa, který před tím jezdil s volantem NFS Shift a podobné, teď by to už ani nezapínal.
@KRoman47 (06.05.2015 22:09): jasně to chápu, mám dobrý Logitech gamepad s FF, takže to budu hrát na něm, ten volant si rozmyslím, možná až vyjde na PS4 Gran Turismo 7, tak si koupim konzoli i ten volant. Uvidíme.
Jop, chtěl jsem tu road mapu hodit do popisku nebo zajímavostí, chtěl jsem to i překládat, ale asi je to zbytečné, tady anglicky stejně každý umí dostatečně.
Přes víkend zase hodlám jezdit a jezdit, už se na to těším.
Přes víkend zase hodlám jezdit a jezdit, už se na to těším.
@HELLER (06.05.2015 23:09): existuje tohle,jinac obcas do tech diskusi nakouknu, ale je v nich desny bordel.
SLedujete někdo více dění kolem hry ? Jestli někde na stránkách na foru zmiňují vývojáři něco o tom, co nás čeká v blízké budoucnosti atd ?
Příklad vidím v herním menu coming soon u závodů do vrchu.
A jestli budou nějak pravidelně přibývat nové auta ve hře a tratě a jak často :)
Příklad vidím v herním menu coming soon u závodů do vrchu.
A jestli budou nějak pravidelně přibývat nové auta ve hře a tratě a jak často :)
@pipboy (06.05.2015 22:26): Ja jezdim na gamepadu x360 bezdrat a nemuzu si vynachvalit. Planuju s nim odjezdit i project cars. Dle prvnich recenzi to vypada ze nebude problem, ale dirt je jeste o level nekde jinde, ale planuju koupit a vyzkousim.
@Rapier (06.05.2015 21:51): jezdim to na klavesnici :D
I kdyz je fakt ze tady uz by nejaky analogovy input nebyl od veci (ale gamepad mi na zavodeni moc nesedne co jsem ho sem tam zkousel) - nemalo bych se divil, kdybych se s klavesnici dostal na ten druhy tier v kariere, natoz na ten prvni.
I kdyz je fakt ze tady uz by nejaky analogovy input nebyl od veci (ale gamepad mi na zavodeni moc nesedne co jsem ho sem tam zkousel) - nemalo bych se divil, kdybych se s klavesnici dostal na ten druhy tier v kariere, natoz na ten prvni.
@pipboy (06.05.2015 21:42): Dík, tak to zkusím. To asi funguje ve hře tedy, na webu to tak nejde. Snad tam časem budou mít i víc tady těch žebříčků, ne jen online eventy, trochu to zase oživí o soutěživost.
@Rapier (06.05.2015 21:51): S gamepadem to nikdy nebude jak s volantem no, je to úplně něco jiné, především co do požitku, čert vem časy apod. Záleží pak na financích, kupovat nový Logitech se inu nevyplatí, ty ceny jsou směšně vysoké na takové prehistorické plasťáky. Určitě bych doporučil vzít nějaký slušný použitý, třeba Logitech Momo Racing se dá sehnat kolem tisícovky. Mám osobní zkušenost s oběma a Momo se mi zdá o hodně lepší co do pocitu z volantu a FFB, pouze se nedá protáčet. Pak mám zkušenost až s dražšími volanty, mezi nimi pak není vůbec nic.
@Rapier (06.05.2015 21:51): S gamepadem to nikdy nebude jak s volantem no, je to úplně něco jiné, především co do požitku, čert vem časy apod. Záleží pak na financích, kupovat nový Logitech se inu nevyplatí, ty ceny jsou směšně vysoké na takové prehistorické plasťáky. Určitě bych doporučil vzít nějaký slušný použitý, třeba Logitech Momo Racing se dá sehnat kolem tisícovky. Mám osobní zkušenost s oběma a Momo se mi zdá o hodně lepší co do pocitu z volantu a FFB, pouze se nedá protáčet. Pak mám zkušenost až s dražšími volanty, mezi nimi pak není vůbec nic.
Zakoupeno na Steamu. Už se těším až to pustím. Kluci jezdíte výhradně na volantu nebo stačí gamepad? Mám Logitech gamepad - viz můj profil ale uvažuji nad koupí volantu https://www.alza.cz/logitech-driving-force-gt-gran-turismo-d430325.htm
Pokud bych už chtěl volant tak mě poradíte?
Pokud bych už chtěl volant tak mě poradíte?
@KRoman47 (06.05.2015 20:50): Asi nejjednodussi zpusob jak zjistit pocet zucastnenych je jit v tabulce na top a pak nahoru, coz te hodi na posledniho. Ale kvanta poslednich lidi jsou DNF.
Tiery jsou odvozene od casu hracu imo ale nevim presne jak (resp. jakym zpusobem to rozlozeni ovlivnuji ty kvanta DNF lidi)
Tiery jsou odvozene od casu hracu imo ale nevim presne jak (resp. jakym zpusobem to rozlozeni ovlivnuji ty kvanta DNF lidi)
Tak konečně je zde vlastní profil, můžeme diskutovat zde. =)
A hned bych měl jeden dotaz, u těch online událostí lze kde zjistit celkový počet hráčů? Vidím svůj čas třeba o minutu horší než rekord a pak vidím na grafu, že jsem třeba v polovině Tier 1 a vidím umístění, ale nevidím nikde celkový počet hráčů, jen pro zajímavost.
A ty Tier třídy jsou vlastně odvozené od časů všech zúčastněných, pokud to dobře chápu.
A hned bych měl jeden dotaz, u těch online událostí lze kde zjistit celkový počet hráčů? Vidím svůj čas třeba o minutu horší než rekord a pak vidím na grafu, že jsem třeba v polovině Tier 1 a vidím umístění, ale nevidím nikde celkový počet hráčů, jen pro zajímavost.
A ty Tier třídy jsou vlastně odvozené od časů všech zúčastněných, pokud to dobře chápu.