Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

většinou šlo nastavit sitlivost šipek, tak bych počítal v novějších simulasích i s plynem, nebo si mužeš pohrát s převody a žadit si u takhle "pomalých" aut sám, což byla u toca 2 povinnost, abyses vubec udržej v zatáčkách. co pamatuju, tak tahle serie byla vždy o rutině, takže asi jako u každý simulace (pokud to je simulace) je problém tomu věnovat tolik času, protože jinak na vyšší obtížnost neuspěješ - musíš znát perfektně auto a hlavně trat, a pamatovat si ideální stopu každou zatáčku, to opravdu asi musíš být profesionální závodník... tehle novou TOCU racedrivera si seženu a udělám na ni pořádnou recenzi, protože hrozně opomíjíte všechny ty lepší hry a rozplýváte se nad tituly, které většinou nenabízejí ani z poloviny to, co tahle stará dobrá klasika. osobně tohle období s nárustem HW výkonu považuju za ideální pro všechny inovace s tím spjaté, kdy si konečně vývojáři mohli dovolit realizovat všechny své představy... to potom jsou do efektu takové malé vylepšeníčka bez nápadu s cílem jen profitovat vlastní zisk. stejné jako je tomu třeba s filmy.
V první třetině hry je jeden závod, kdy jedete pouze proti jednomu soupeři. Auta jsou oba jakési staré Mercedesy jakoby ze šedesátých či padesátých let. Soupeř je extrémně rychlý, a já, protože jsem nevlastnil volant a tedy TRD hrál z klávesnice, jsem tenhle závod pokaždé prohrál. Problémem byl samozřejmě prokluz kol při plném plynu. Poraďte prosím, jak vyzrát na závodníka?