Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak jsem to zvládl...uf :D Kam by bylo nejlepší jít teď? catacomb nebo New London ruins?
ad respawn - ve dvojce se zřejmě nerespawnují ani normální nepřátelé, jakmile je člověk dostatečně častokrát zabije.
Bože :( Ty idioti s pytlema na hlavě, jak střílí šipky jako ze samopalu. Kolik jich tam proboha je?! Nemáte nějaký tip, jak ty šmejdy dostat? Už nemam ani ty květiny na toxic a těch šašku je tam moc...
@sxg (13.03.2014 11:16): No tak to mě čekají ještě zajímavé časy :D


@LIUWIL (13.03.2014 11:28): No FPS drop tam je pořádnej to jsem si všiml..ale dole jsou ty podělané bažiny a ty srači co lítají a dávají toxic, do toho ty šipky. ještě k tomu ty vypasenci, čoklové co flusaj oheň a dole nějaký položáby nebo co to je....No HOROR. Chci být už pryč :D tak mi držte palce já jdu na to :D
@khudman (13.03.2014 11:08): @sxg (13.03.2014 11:16):
Blighttown je podle mě úplně nejhorší. Absolutně všichni speed-runneři ho přeskakují a chodí zkratkou skrz New Londo ruins. V první řadě tam není nic moc zajímavého k nalezení. V druhé řadě je tam tolik možností spadnout, že to ani není vtipné. No a v neposlední řadě je to místo, kde se strašně zpomaluje FPS a všichni ti malí parchanti s toxickýma šipkama to dělají naprosto příšerným zážitkem.

Do Tomb of Giants člověk musí se světlem a s pořádnou zbraní. DEX postavy to tam mají hodně na hovno. Nejlíp se tama prochází se STR postavou s pořádným mečem který hází stunlock i těm nechutným psům (což je horší nepřítel než pinwheel skeleton).
@LIUWIL (13.03.2014 00:15): "Nechce se mi věřit, že by se PC ovládalo PS3 ovladačem a dokonce tam měli i ikonky z PS3 ovladače. To už by byla moc velká drzost. "

Tohle je ale úplně normální. Však i dualshock podporuje direct input.
@LIUWIL (13.03.2014 00:15): vy tomu vubec nerozumite, to vubec neni skareda grafika. to je jen moderni grafika, se vsema svejma super blurama, depth of fieldama, tone mappingama a HDR vyblyskama :-)

cili doufejme ze toho vetsina pujde vypnout a budem moct koukat na ostry textury.
@Paul (12.03.2014 23:38): Nechce se mi věřit, že by se PC ovládalo PS3 ovladačem a dokonce tam měli i ikonky z PS3 ovladače. To už by byla moc velká drzost.

Co se bety týče, všechno je to teď na Youtube, kde 720p vypadá jako 320p. Nejkvalitnější co jsem našel je toto. Fakt i to video vypadá líp než ty obrázky tady.
Ale koukám že ty stíny tam taky nebyly takové jako v demu.

EDIT: Když se dívám na různé videa a obrázky, vidím různé kvality. Tak já nevím teda...
@LIUWIL (12.03.2014 22:15): Já to taky nechápu, hlava mi to nebere...Ale na PS3 to frčelo v te "lepší" grafice parádně...Nechápu proč najednou je to tak vyblitý. Co se stalo...Nevim, třeba bude update, oficialně to ani ještě nevyšlo ne? nevim..
@khudman (12.03.2014 21:19): Colonial marines nemělo otevřenou betu :/ To byla vysloveně záležitost kdy demo vypadalo úplně jinak než finální produkt.

Mě prostě přijde divné, aby beta, kterou hrálo nevím kolik lidí, vypadala lépe. Hra měla i otevřené výstavy pro novináře, kde to hráli přímo na PS3 a tam všichni grafiku chválili. To prostě znamená, že na rozdíl od Colonial Marines, tam ten engine měli v takovém stavu, v jakém jsme ho viděli a hra byla skutečně hratelná v takových detailech na daném hardware. Otázka tedy je, co se kurva stalo!?!?! A ať mi nikdo neříká, že byly problémy s výkonem - toho by si někdo musel všimnout.
Jsem zvědavý, jak tohle dopadne, jestli to bude případ "jo, takhle to bude", nebo jestli se někde něco posralo. Všechny záběry z bety byly v pohodě. Když to fungovalo v betě, proč to nemůže fungovat ve finálním produktu?
Ty vole. Ty obrázky mi fakt vyrazily dech.
Todle mě docela zaráží... Proč ta hra vypadá hůř než beta? Pokud vím, v betě žádné problémy s výkonem nebyly.
@Paul (12.03.2014 19:12): Absolutně nic je neomlouvá.. I kdyby byla PC verze stejná, jako ty dema. Tvrdili, že DS2 na novou generaci konzolí nebude, protože se prý ještě nevyužila veškerá schopnost. A ted vidim hru která je ale opravdu hnusná...Nejsem člověk, kterýmu jde jen o grafiku, ale tohle je teda extrém. O rozdílech ve videu který jsi poslal nemluvim. Totálně jiná atmosféra, a hra vypada jak z PRDELE....Ani nevěřim tomu co vidím a říkám si že je to jen nějaký "fake"...I když je mi jasný, že to žádný fake neni a oni se na to prostě jen vysrali. Pokud takhle bude vypadat i PC verze, tak at si jí narvou třeba...někam. A já zůstanu u jedničky.
@khudman (12.03.2014 19:01): Tady máš přímo srovnání toho co předváděli a toho co je ve hře:

http://www.youtube.com/watch?v=jhckus8ktgE

A proč to dělají? Protože můžou (herní tisk jim to nijak sežrat nedává), protože jim to prodává kopie, a protože jsou to svině (v čem se liší třeba od takového CDProjektu, což svině nejsou, a to co ukazují v jejich hrách je). Uvidíme co ta PC verze. Pokud by to bylo stejný jak konzolovka, akorát 1080p/60fps, tak zatím nevím zda koupím. Moc se mi tohle chování podporovat nechce.
@Paul (12.03.2014 18:59): No nevím co na to říct :( Sledoval jsem dema před chvilkou na youtube...A ted jsem našel na youtube tohle video. A opravdu ta hra nevypadá jako z bety/dema :(. Proč ale takhle tahají za nos? Chápu že port na PC u DS1 nebyl dobrý, vývojáři řekli, že to nebude kvalitní...Ale proč DS2 ?? Snad ta PC verze nakonec nebude tak "hrozná". Musíme jen doufat :)

Btw: Hrajete DS1 ? :) jak jste na tom?
@Say (12.03.2014 18:47): Bohužel lightning model moddeři do hry nenaimplementují, to by museli mít přístup do kódu..a nebo tomu věnovat roky života. Sám Durante se k tomu takhle vyjádřil.

Jinak na tom gifu je vidět taky změna osvětlení a absence těch draků v plný verzi...prostě atmosféry hry je celkově o dost slabší.
Mimochodem na neogafu je šedesátistránkovej thread o tom, jak brutálně Dark Souls 2 na konzolích osekali vůči demům co předváděli. Viz např.

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=104017500&postcount=2371

Kompletně vysekaný dynamický osvětlení, shader efekty, stíny..vypadá to hůř než Dark Souls 1. A přitom až do vydání ukazovali jen ty nadupadný dema.
A o PC verzi ani vidu, ani slechu. Tak jsem fakt zvědav jestli jí ty nextgen assety nechaj, nebo bude taky takhle gutted.
Aha...Absolutně jsem nezkoumal, jak bude DS2 vypadat, nevim ani přesně kdy vyjde..ale těším se. Co mě ale dostalo je trailer
@LIUWIL (12.03.2014 04:57): Díky moc. Myslím, že japonci prostě umí udělat pořádnou story, která je zamotaná, kde jsou zvraty atd. Ale bohužel není na tuhle hru česká lokalizace :( Takhle to bylo i na Silent hill. Na PS2 žádný překlad nebyl a přišel jsem o parádní příběh. Nevíte někdo, jestli je naplánovaná čeština na DS2? Třeba i neoficiální :)
@khudman (11.03.2014 23:05):
+/- základní příběh hry. Spoileruje konec hry.

Dle folklóru Dark Souls vedle sebe žijí lidé kteří mají normální duši a pak jsou lidé kteří mají (navíc) i temnou duši (jedná se o potomky toho malého týpka z intra - Furtive Pigmy - který temnou duši našel poblíž prvního plamene a rozhodl se ji rozdělit mezi nesčetné generace svých potomků).
Tyto lidi z neznámého důvodu postihla kletba. Lore jedničky nevysvětluje z jakého důvodu, jen naznačuje možné příčiny, ale nechává příliš mnoho místa spekulaci.
Všichni ti králové jako Gwyn, Nito, atp. co našli duše starověkých králů, čerpají sílu právě z prvního plamene. Gwyn se strašně bál čehokoliv co ohrožovalo jejich nadvládu nad světem, proto se rozhodl vyhladit draky a utlačoval lidi protože tak jako je třeba Gwyn pánem slunečního svitu, bylo předpovězeno, že mezi lidmi s temnou duší se narodí pán temnoty, který svou sílu čerpá z Hlubiny (ang. The Abyss).
Gwyn, aby jeho příchod znemožnil, sám sebe obětuje prvnímu plameni a uměle tak prodlouží dobu ohně.
Ty jsi podle legendy vyvolený (nejsi však očividně první), jehož osudem je Gwyna vyhledat a zabít. Máš pak dvě možnosti - sám sebe obětovat prvnímu plameni a znovu tak prodloužit dobu ohně (a údajně tak zvrátit kletbu nemrtvých - samozřejmě jenom dočasně, než plament začne zase uhasínat), nebo plamen nechat uhasnout (stačí odejít z místnosti posledního bosse) a stát se pánem temnoty.

Spekuluje se, že kletba nemrtvých není kletba, ale jedná se právě o největší sílu všech s temnou duší, protože jim efektivně znemožňuje zemřít. Pánem temnoty je pak ten nejsilnější z nich. Víc informací by měla přinést dvojka, protože její hrdina se vydává do království Drangleic kde údajně kletbu půjde prolomit.

Jinak je folklór Dark Souls velice složitý a rozsáhlý a vydal by na opravdu hodně bloků textu. Hodně se dá dozvědět třeba z popisů předmětů. Jinak na Youtube je již několik kanálů které se folklóru Dark Souls věnují.
Ahoj lidi :). Jako první vám chci poděkovat za zajímavou diskuzi, mam na mysli hlavně tipy které jste napsali. Nebudu tu recenzovat, kritizovat, ale mam prosim vás dotaz. Já angličtinu zvládám, ale spíše jen základy a jak už jsem tu četl, tak hra má příběh plný emoci. Já bohužel o ničem takovym nevim, chtěl bych poprosit kdyby jste mi sem někdo napsal základy příběhu respektive. Co je to za svět, proč jsem nemrtvej, proč trpim, kdo jsou ty lidi, kteří se scházejí u bonfire, co to je za bosse, proč jsou na mě "nasraný" atd...Byl bych moc vděčný za komentář. Jinak hře dávám 90% Protože je to prostě pecka!