Vincent Lade je vývojář a herní designer původem z kanadského Vancouveru, ale již několik let pracuje v čínském Hong Kongu.
Mimo her se podílí i na vývoji softwaru a grafickém designu apod. Má rád výzvy, a proto již několikrát byl u vzniku nových start-upů a rád pracuje v mezinárodních týmech vývojářů.
Mimo her se podílí i na vývoji softwaru a grafickém designu apod. Má rád výzvy, a proto již několikrát byl u vzniku nových start-upů a rád pracuje v mezinárodních týmech vývojářů.
Nezávislý tvůrce hororových her které lze rozdělit různorodých herních podžánrů. Všechny své hry zakládá na svých vlastních povídkách a jejich zpracovaní považuje za svou největší a dlouhodobou vášeň.
Mezi jeho první vydané hry patří Deathbloom: Chapter 1, klasicky survival horor vydaný v roce 2019. V roce 2020 byla vydána druhá kapitola a dvě další hry. The Swine, surrealistický a více atmosférický hororový zážitek, a Harthorn, který je psán v žánru mysteriózního hororu. Podobně naladěný je také titul Witching Hour, vydaný v roce 2022, který je v současně době největším projektem autora. Poslední oznámená hra, Jawbreaker se vrací k žánru survival hororu.
Mimo nezávislý vývoj her pracuje Vincent Lade jako grafický a UX designér a ačkoliv je původem z Kanady, tak v současné době žije a pracuje v Hong Kongu.
Mezi jeho první vydané hry patří Deathbloom: Chapter 1, klasicky survival horor vydaný v roce 2019. V roce 2020 byla vydána druhá kapitola a dvě další hry. The Swine, surrealistický a více atmosférický hororový zážitek, a Harthorn, který je psán v žánru mysteriózního hororu. Podobně naladěný je také titul Witching Hour, vydaný v roce 2022, který je v současně době největším projektem autora. Poslední oznámená hra, Jawbreaker se vrací k žánru survival hororu.
Mimo nezávislý vývoj her pracuje Vincent Lade jako grafický a UX designér a ačkoliv je původem z Kanady, tak v současné době žije a pracuje v Hong Kongu.