Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
TjestStudio TjestStudio
Česká republika
Česká republika
Založeno 2005
Založeno 2005
Tým byl založen roku 2005 Stanislavem "Stanley" Štěpem, který je vedoucím týmu a všech jeho projektů. První hra Brána do budoucnosti byla vydána v roce 2006 a byla vlastně takovým zkušebním projektem, který měl sloužit k seznámení jednotlivých členů týmu a testu jejich schopností.

Momentálně už má Tjeststudio trvalé členy:
Stanislav "Stanley" Štěp - zakladatel a vedoucí týmu, programátor
Petr "cyberReal" Hastík - hlavní grafik, je v Tjeststudiu od samého počátku
Tomáš "Kostra" Skřivan - tvorba postav a jejich animací, do studia přišel přes inzerát
Jan "Joonz" Bořek - 2D grafik, je v týmu od počátku
Milan "fon" Ondruch - 2D grafik
Tomáš "snakeeater" Polák - scénárista, dostal se do týmu díky soutěži Českých her o nejlepší herní scénář, dělá také dialogy a leveldesign
Tomáš "DjHiDDen" Sudík - hudba a ozvučení
Martin "Firamir" Slezák - překladatel

Tjeststudio momentálně pracuje na ambiciózním projektu Obitron, což má být sci-fi hororová FPS s adventurními prvky. Další hra na které pracovali nesla název Seven Souls, jejíž vývoj je momentálně přerušen. Poslední z herního repertoáru Tjeststudia je malá adventura In da school, kterou převzali od dnes již neexistujícího studia Bioart.
Tým byl založen roku 2005 Stanislavem "Stanley" Štěpem, který je vedoucím týmu a všech jeho projektů. První hra Brána do budoucnosti byla vydána v roce 2006 a byla vlastně takovým zkušebním projektem, který měl sloužit k seznámení jednotlivých členů týmu a testu jejich schopností.

Momentálně už má Tjeststudio trvalé členy:
Stanislav "Stanley" Štěp - zakladatel a vedoucí týmu, programátor
Petr "cyberReal" Hastík - hlavní grafik, je v Tjeststudiu od samého počátku
Tomáš "Kostra" Skřivan - tvorba postav a jejich animací, do studia přišel přes inzerát
Jan "Joonz" Bořek - 2D grafik, je v týmu od počátku
Milan "fon" Ondruch - 2D grafik
Tomáš "snakeeater" Polák - scénárista, dostal se do týmu díky soutěži Českých her o nejlepší herní scénář, dělá také dialogy a leveldesign
Tomáš "DjHiDDen" Sudík - hudba a ozvučení
Martin "Firamir" Slezák - překladatel

Tjeststudio momentálně pracuje na ambiciózním projektu Obitron, což má být sci-fi hororová FPS s adventurními prvky. Další hra na které pracovali nesla název Seven Souls, jejíž vývoj je momentálně přerušen. Poslední z herního repertoáru Tjeststudia je malá adventura In da school, kterou převzali od dnes již neexistujícího studia Bioart.
Oficiální stránky vývojáře (http://www.tjeststudio.cz/)