Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Springtail Studio

Slovensko
Založeno 2009
Malé slovenské vývojářské studio založené Tomášem Kaletou v roce 2009. Tomáš Kaleta se inspiroval sérií Samorost od českého studia Amanita Design, a začal pracovat na hrách v podobném konceptu, kdy pro tvorbu pozadí obrazovek využívá barevných fotografií (voda, les, tráva apod.) které doplňuje ručně malovanou grafikou. O hudbu ve hrách se stará muzikant Julian Winter. Springtail Studio vydalo nejprve dvoudílnou sérii Haluz, což byly adventury vytvořené ve flashi a hratelné přímo v prohlížeči.

Následně se pustili do svého prvního komerčního projektu Alchemia, který zachovává stejný koncept hry jako Haluz 1 a 2, dokonce se zde objevuje stejný hlavní hrdina jako ve hře Haluz 2. Demoverze hry byla volně hratelná na oficiálních stránkách, placená verze pak byla rozšířena o několik levelů a lokací a byla samostatně spustitelná bez využití prohlížeče. Hra byla nejprve k dispozici jen jako stažitelná verze, nicméně v září 2010 vyšla ve Velké Británii pod vydavatelstvím Lace Mamba Global i krabicová verze hry.

Od té doby studio nevydalo žádnou další hru, a oficiální stránky společnosti jsou nefunkční.