Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Nihilis NiHiLiS NiHiLiS NiHiLiS
Česká republika
Česká republika
Česká republika
Česká republika
Založeno 0000
Založeno 2003, zrušeno 2005
Založeno 2003, zrušeno 2005
Založeno 2003, zrušeno 2005
Zakládajícím členem NiHiLiSu byl pesimisticky smýšlející člověk, který si nechával říkat NaRCo a v týmu zastával funkci 2D a 3D grafika, hudebního skladatele, zvukaře a programátora. Ještě před příchodem dalších členů, mezi něž patřil scénárista a game designér Tony Sawer, 2D grafik Morwen a 3D grafici Inarus, Kurátor, Vlasta Hájek a PA_trick, vytvořil NaRCo pomocí nástroje Wintermute Engine temnou adventuru Mrtvé Město, kde se vžijete do role bývalého pacienta psychiatrické léčebny.

Mimo Mrtvého Města vytvořil NaRCo ještě předělávku legendárního Tetrisu s názvem TeTriks a pokoušel se ještě o vývoj adventury s názvem T.M.A., která však nikdy nevyšla, stejně jako velmi očekávaná adventura z alternativní minulosti DeMorte, na které NaRCo poprvé nepracoval sám, ale s již výše zmíněnými členy týmu.

Oprava: Sice na stránkách píší, že studio znovu obnovili, ale já si psal přímo s NaRCem a ten mi napsal, že vše v roce 2005 skončilo.
Zakládajícím členem NiHiLiSu byl pesimisticky smýšlející člověk, který si nechával říkat NaRCo a v týmu zastával funkci 2D a 3D grafika, hudebního skladatele, zvukaře a programátora. Ještě před příchodem dalších členů, mezi něž patřil scénárista a game designér Tony Sawer, 2D grafik Morwen a 3D grafici Inarus, Kurátor, Vlasta Hájek a PA_trick, vytvořil NaRCo pomocí nástroje Wintermute Engine temnou adventuru Mrtvé Město, kde se vžijete do role bývalého pacienta psychiatrické léčebny.

Mimo Mrtvého Města vytvořil NaRCo ještě předělávku legendárního Tetrisu s názvem TeTriks a pokoušel se ještě o vývoj adventury s názvem T.M.A., která však nikdy nevyšla, stejně jako velmi očekávaná adventura z alternativní minulosti DeMorte, na které NaRCo poprvé nepracoval sám, ale s již výše zmíněnými členy týmu.
Zakládajícím členem NiHiLiSu byl pesimisticky smýšlející člověk, který si nechával říkat NaRCo a v týmu zastával funkci 2D a 3D grafika, hudebního skladatele, zvukaře a programátora. Ještě před příchodem dalších členů, mezi něž patřil scénárista a game designér Tony Sawer, 2D grafik Morwen a 3D grafici Inarus, Kurátor, Vlasta Hájek a PA_trick, vytvořil NaRCo pomocí nástroje Wintermute Engine temnou adventuru Mrtvé Město, kde se vžijete do role bývalého pacienta psychiatrické léčebny.

Mimo Mrtvého Města vytvořil NaRCo ještě předělávku legendárního Tetrisu s názvem TeTriks a pokoušel se ještě o vývoj adventury s názvem T.M.A., která však nikdy nevyšla, stejně jako velmi očekávaná adventura z alternativní minulosti DeMorte, na které NaRCo poprvé nepracoval sám, ale s již výše zmíněnými členy týmu.
Oficiální stránky vývojáře (http://)
Oficiální stránky vývojáře (http://taiken.savana.cz/nihilis)
Oficiální stránky vývojáře (http://taiken.savana.cz/nihilis)
Oficiální stránky vývojáře (http://nihilis.taiken.eu/)