GlyphX je designérské a grafické studio poskytující podporu herním společnostem, které potřebují pro své hry vytvořit intra, cutscény, outra, reklamní bannery, covery a je pro ně výhodnější jejich vývoj outsourcovat, než aby si je vytvořili sami.
Na pole vlastní tvorby videoher vstoupil GlyphX zatím jednou v roce 2005 se hrou Advent Rising, zato s ambiciózními plány na trilogii z dnešního pohledu srovnatelné například se sérií Mass Effect.
Bohužel, tato akční sci-fi hra byla i přes svůj neobvyklý výtvarný styl a epicky pojatý příběh na Xboxu komerčním propadákem, stejně tak na PC o měsíc později. Nepomohla ani masivní propagace spojená se soutěží o 1 milion $, která skončila debaklem. Tento neúspěch odradil vydavatele Majesco (vydává například deskové hry) nadále jakýkoli počin ze světa Advent Rising, potažmo jakoukoli videohru od GlyphX, podporovat.
Prohlášení Donalda Mustarda z GlyphX v roce 2006, že počítá do budoucna s vydáváním her a s pokračováním série Advent Rising, se vyplnilo jen z části. Ve tvorbě her sice Mustard a team Advent Risingu pokračovali, ale pro ten účel založená společnost Chair Entertainment doposud Advent Rising 2 neoznámila, namísto toho byli v roce 2008 koupeni Epic Games a vydali dvě hry pro Xbox Live Arcade.
Společnost GlyphX se po hořkém neúspěchu vrátila ke své původní činnosti, přestože oficiálně se tvorby her nevzdala.