GlyphX je designérské a grafické studio poskytující podporu herním společnostem, které potřebují pro své hry vytvořit intra, cutscény, outra, reklamní bannery, covery a je pro ně výhodnější jejich vývoj outsourcovat, než aby si je vytvořili sami.
Na pole vlastní tvorby videoher vstoupil GlyphX zatím jednou v roce 2005 se hrou Advent Rising, zato s ambiciózními plány na trilogii z dnešního pohledu srovnatelné například se sérií Mass Effect.
Bohužel, tato akční sci-fi hra byla i přes svůj neobvyklý výtvarný styl a epicky pojatý příběh na Xboxu komerčním propadákem, stejně tak na PC o měsíc později. Nepomohla ani masivní propagace spojená se soutěží o 1 milion $, která skončila debaklem. Tento neúspěch odradil vydavatele Majesco (vydává například deskové hry) nadále jakýkoli počin ze světa Advent Rising, potažmo jakoukoli videohru od GlyphX, podporovat.
Prohlášení Donalda Mustarda z GlyphX v roce 2006, že počítá do budoucna s vydáváním her a s pokračováním série Advent Rising, se vyplnilo jen z části. Ve tvorbě her sice Mustard a team Advent Risingu pokračovali, ale pro ten účel založená společnost Chair Entertainment doposud Advent Rising 2 neoznámila, namísto toho byli v roce 2008 koupeni Epic Games a vydali dvě hry pro Xbox Live Arcade.
Společnost GlyphX se po hořkém neúspěchu vrátila ke své původní činnosti, přestože oficiálně se tvorby her nevzdala.
Na pole vlastní tvorby videoher vstoupil GlyphX zatím jednou v roce 2005 se hrou Advent Rising, zato s ambiciózními plány na trilogii z dnešního pohledu srovnatelné například se sérií Mass Effect.
Bohužel, tato akční sci-fi hra byla i přes svůj neobvyklý výtvarný styl a epicky pojatý příběh na Xboxu komerčním propadákem, stejně tak na PC o měsíc později. Nepomohla ani masivní propagace spojená se soutěží o 1 milion $, která skončila debaklem. Tento neúspěch odradil vydavatele Majesco (vydává například deskové hry) nadále jakýkoli počin ze světa Advent Rising, potažmo jakoukoli videohru od GlyphX, podporovat.
Prohlášení Donalda Mustarda z GlyphX v roce 2006, že počítá do budoucna s vydáváním her a s pokračováním série Advent Rising, se vyplnilo jen z části. Ve tvorbě her sice Mustard a team Advent Risingu pokračovali, ale pro ten účel založená společnost Chair Entertainment doposud Advent Rising 2 neoznámila, namísto toho byli v roce 2008 koupeni Epic Games a vydali dvě hry pro Xbox Live Arcade.
Společnost GlyphX se po hořkém neúspěchu vrátila ke své původní činnosti, přestože oficiálně se tvorby her nevzdala.