Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Deep Shadows

Ukrajina
Založeno 1997
Roku 1997 bylo založeno ukrajinské vývojářské studio Deep Shadows. Mezi hlavní koně této firmy patřily hlavní programátoři Roman Lut a Sergey Zabaryansky, kteří sami pracovali na novém enginu „Vital Engine“.

V roce 1999 poprvé importovali svůj Engine do hry, konkrétně do 3D akční hry Codename: Outbreak od konkurenčních GSC Game World. Byla zde použita první verze Vital Enginu, která je neustále až do dneška vylepšována.

V roce 2003 podepsalo Deep Shadows smlouvu s vydavatelstvím ATARI ohledně jejího prvního debutu na poli herního průmyslu, na akční hře s prvky RPG Boiling Pointu, které běželo už na novém Vital Enginu 2. Premiéra této hry byla ale odsunuta až na rok 2005, kde s budgetovou cenou ve většině zemích sklidila zasloužený úspěch.

Následně Deep Shadows vydaly dva další tituly, tj. volné pokračování Boiling Pointu, tedy White Gold: War in Paradise a mix sci-fi akce/rpg z vesmíru The Precursors.

Nejlépe hodnocené hry