Společnost Boss Game Studios byla v roce 1994 založena jako samostatná odnož Boss Film Studios (společnost stojící za vizuálními efekty k filmům Smrtonosná past, či Krotitelé duchů). Herní studio se sídlem ve Washingtonu se věnovalo především vývoji závodních a sportovních her na platformu Nintendo 64.
Jediná hra, kterou studio vytvořilo pro Windows, byla nepříliš kladně přijatá závodní hra Boss Rally. V roce 2002 společnost začala pracovat na závodní hře RacerX pro Xbox, brzy poté se studio rozpadlo.
Jediná hra, kterou studio vytvořilo pro Windows, byla nepříliš kladně přijatá závodní hra Boss Rally. V roce 2002 společnost začala pracovat na závodní hře RacerX pro Xbox, brzy poté se studio rozpadlo.
Společnost Boss Game Studios byla v roce 1994 založena jako samostatná odnož Boss Film Studios (společnost stojící za vizuálními efekty k filmům Smrtonosná past, či Krotitelé duchů). Herní studio se sídlem ve Washingtonu se věnovalo především vývoji závodních a sportovních her na platformu Nintendo 64.
Jediná hra, kterou studio vytvořilo pro Windows, byla nepříliš kladně přijatá závodní hra Boss Rally. V roce 2002 společnost začala pracovat na závodní hře RacerX pro Xbox, brzy poté se studio rozpadlo.
Jediná hra, kterou studio vytvořilo pro Windows, byla nepříliš kladně přijatá závodní hra Boss Rally. V roce 2002 společnost začala pracovat na závodní hře RacerX pro Xbox, brzy poté se studio rozpadlo.