Studio v uralském městě Nižnij Tagil založila v červnu 2002 parta programátorů ze 7th Bit Labs: Ilja Atanov, Marat Gilijazetdinov, Pavel Neplujev a Ivan Šaronov, k nimž se připojila většina stávajících zaměstnanců. Coby Antitank dokončili Charm of War (2003) inspirovaný ruskými pověstmi, poslední hru, jíž ještě vydala Buka Entertainment. Novým vydavatelem se stal Media World, jenž nebyl vývojářům na SNS trzích s to poskytnout srovnatelnou propagaci ani lokalizace z ruštiny.
Další projekt studia Evil spirits: The Valley of Darkness (2004) i proto zapadl ještě více. Opět byl zasazen do ruského dávnověku, na první pohled vypadal jako Age of Empires II (1999) bez budování a hratelnost tedy připomínala spíše trilogii Myth (1997-2001). Ani grafika se smyslem pro drobný detail nemohla zakrýt zastaralost interního enginu, který tvůrci použili také v následující hře Che Guevara (2005) věnované vojenské fázi Kubánské revoluce v letech 1956-1959.
Finální počin studia Antitank byl hratelností do jisté míry blízký taktickým titulům jako Commandos (1998) či Desperados (2001). Ani samotný Che ovšem nepřinesl komerční úspěch a cesty vývojářů se poté nadobro rozešly, aniž by kdy studio uzavřeli. Ilja Atanov založil již v březnu 2006 nové Gigsar Studio a Marat Gilijazetdinov v dubnu 2009 vsadil na mobilní hry založením Iridium Mobile. Antitank musela v červnu 2013 zlikvidovat Federální daňová služba Ruska.
Za dobu své existence vyvinulo studio Antitank tři tituly.
Charm of War (2003) – RPG s vývojem započatým ještě pod 7th Bit Labs
Evil Spirits: The Valley of Darkness (2004) – taktická RTS s výraznými RPG prvky
Che Guevara (2005) – taktická RTS a jediná do historie zasazená hra od 7th Bit Labs/Antitank