Frontlines: Fuel of War tak nějak splnil to, co jsem od něj čekal. Pokud nechcete zbytečně nad něčím přemýšlet a prostě si jenom zastřílet, je to docela dobrá volba. Trochu ohraný příběh boje o ropu. Zajímavé je časové zasazení do, už spíše, alternativní minulosti. Samozřejmě nemůže chybět ani klasický válečný patos se srdceryvnou muzikou. Příběh, ani časté animace mezi mapami nebyly aspekty, co by mě poháněly vpřed. Důležitá je hlavně akce.
Ve hře postupujete formou dobývání nových území. Frontlines: Fuel of War se snaží navodit pocit z velkého válečného konfliktu. Trochu ohranější koncept, ale pořád neskutečně zábavný. Nápad s drony je skvělý. Sebevražedné autíčko, model helikoptéry s práskavkami nebo tančík s kulometem? Proč ne, jen škoda, že to víc nepoužívají nepřátelé. V multiplayeru to ale může mít slušný potenciál. Půlku hry jsem prostřílel v tanku, kde jsem měl velký pocit bezpečí. Naopak s helikoptérou jsem vždycky ztroskotal.
Frontlines: Fuel of War je skvěle ozvučený. Hlavně střely dopadající na kov. Bez toho by snad ale žádná pořádná frenetická akce ani nemohla fungovat. Obsahuje pěknou grafiku postavenou na Unreal 3 enginu. Trochu mi vadila konzolovitost hry a její, někdy až moc velké, zjednodušování. AI stojí za prd. Sakra, když to šlo před deseti lety v Half-Life, proč to nejde tady? Nepřátelští panáci jsou úplně vymaštění. Celkově mě ale dobývání map bavilo. Škoda, že jich je jen osm. Záležitost na tři zábavné večery při obtížnosti střední. Frontlines: Fuel of War je asi hlavně o multiplayeru a single kampaň vypadá jen jako trénink.
A ještě by taky mohlo jít sebrat zbraň mrtvým nepřátelům. Steam mi ukazoval 8 hodin s pauzami.
Ve hře postupujete formou dobývání nových území. Frontlines: Fuel of War se snaží navodit pocit z velkého válečného konfliktu. Trochu ohranější koncept, ale pořád neskutečně zábavný. Nápad s drony je skvělý. Sebevražedné autíčko, model helikoptéry s práskavkami nebo tančík s kulometem? Proč ne, jen škoda, že to víc nepoužívají nepřátelé. V multiplayeru to ale může mít slušný potenciál. Půlku hry jsem prostřílel v tanku, kde jsem měl velký pocit bezpečí. Naopak s helikoptérou jsem vždycky ztroskotal.
Frontlines: Fuel of War je skvěle ozvučený. Hlavně střely dopadající na kov. Bez toho by snad ale žádná pořádná frenetická akce ani nemohla fungovat. Obsahuje pěknou grafiku postavenou na Unreal 3 enginu. Trochu mi vadila konzolovitost hry a její, někdy až moc velké, zjednodušování. AI stojí za prd. Sakra, když to šlo před deseti lety v Half-Life, proč to nejde tady? Nepřátelští panáci jsou úplně vymaštění. Celkově mě ale dobývání map bavilo. Škoda, že jich je jen osm. Záležitost na tři zábavné večery při obtížnosti střední. Frontlines: Fuel of War je asi hlavně o multiplayeru a single kampaň vypadá jen jako trénink.
A ještě by taky mohlo jít sebrat zbraň mrtvým nepřátelům. Steam mi ukazoval 8 hodin s pauzami.
Pro: dobývání, frenetická akce, skvělé ozvučení, řádění s dronama
Proti: ohraný příběh, umělá inteligence, patos, jen 8 map, nejde sebrat zbraň mrtvolám