Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

Rogue Galaxy

  • PS2 100
  • PS4 100
Rozhodl jsem se, že svůj první komentář na DH udělím zrovna mé nejoblíbenější hře, Rogue Galaxy. Je velmi těžké být objektivní vzhledem k tomu, že tato hra byla mým začátkem do světa JRPG a když jsem si jí zahrál znovu po téměř 15 letech, bavila mě stejně, ne-li více než když jsem byl ještě malý kluk.

Combat je především ten hlavní bod, co mě na hře uchvátilo. Na první pohled vcelku jednoduché, kratké bitvy v podobě (poměrně častých) random encounterů a rozlehlých oblastí s pomalou rychlostí chůze znamená, že si boje užijete až až. Svou postavu si můžete vybrat, jakou chcete, ale Jaster, hlavní postava, feeluje extrémně dobře a víceméně jsem za nikoho jiného v obou playthrough nehrál, pokud to nebylo potřeba. Už jen jednoduchý fakt, že můžete během boje "animation cancelovat" přidává jistý skill expression a není to jen bezhlavé mačkání útoku, dokud nepřitel neumře.

O příběhu Vám toho bohužel moc neřeknu: první playthrough když jsem byl ještě malej prcek jsem ještě neuměl pořádně anglicky a druhý playthrough (který jsem hrál 4 roky zpět) mi v hlavě vůbec neutkvěl.

Mimo klasické hlavní storylinky má hra velmi zábavný vedlejší content:
- můžete chytat bojové hmyzy, o které se pak staráte, množíte je a bojujete s nimi v 5v5 soubojích
- máte k dispozici továrnu, kde musíte zapojit všechny stroje a správně sestavit pracovní linku, aby se předměty v jednotlivých strojích setkali ve stejný čas
- klasické lovení bounty monster
- weapon synthesis - zbraně se vylepšují používáním, pak můžete smíchat 2 vylepšené zbraně a vznikne vám z toho 1 nová (můžete podle sebe, nebo podle frog logu, který se zaplňuje smícháváním konkrétních zbraní)
- a hádám ještě další věci na který si už nevzpomenu :D

Hra určitě není perfektní, ale pro mě jsou ty chybky tak nepodstatné a přebité těmi klady, že je to pro mě stovka tak jako tak :)

Pro: zábavný combat, spousty vedlejšího contentu, systém vylepšování zbraní

Proti: spousta random encounterů (pro mě není mínus, ale věřím, že pro někoho může být), obtížnost (spoluhráči ovládáni AI často umírají)

+13