Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Dead Rising 2

  • PC 80
Po dohrání Mafie II jsem chtěl nějakou změnu. Nějakou hru, která by mi pomohla zapomenout na starosti všedního života, hru, u níž bych se parádně bavil, no prostě hru na odreagování. Jelikož jsem v Game Page před časem viděl recenzi na Dead Rising 2, řekl jsem si, že by to mohlo být to pravé a nakonec se ukázalo, že mě můj herní instinkt nezklamal.

Při prvním rozehrání jsem po vítězství v závodě moc nevěděl, co mám dělat, a tak jsem se vykašlal na plnění jakýchkoli úkolů a prostě jen zabíjel zombíky. (konec D) Občas jsem se až sám divil, jaké předměty se k tomu daly využít, jako třeba odpadkový koš (ze kterého vždy vypadlo nějaké (občas i zkažené) jídlo), velký plyšový medvěd (téměř neškodný) nebo vozík pro invalidy (jedna z nejúčinnějších zbraní). Oblíbil jsem si i sporty, kterým jsem nikdy moc neholdoval, protože pálení míčků do zombíků basebalovou pálkou, tenisovou raketou nebo mou nejoblíbenější golfovou holí, prostě nemělo chybu. Přitom všem jsem se neustále převlékal do všemožně uhozených oděvů, jako byl například úbor havajské tanečnice.

Když jsem Dead Rising 2 rozehrál podruhé, už jsem nenechal Katie proměnit se v zombie, ale poctivě jsem jí nosil Zombrex. Znovu jsem se ale vykašlal na hlavní dějovou linku a vodil jsem jen přeživší do bezpečí, abych si co nejvíce zvýšil svůj level a tím i zlepšil své vlastnosti. (konec C) Přišel jsem i na to, že se různé předměty dají kombinovat, a tak se třeba z neškodné stříkací pistolky stane plamenomet.

Třetí a zatím poslední rozehrání, mě dovedlo až na úplný konec, protože moje postava měla již vcelku vysoký level. Plnil jsem zde tedy přednostně hlavní úkoly, a když zbyl čas, tak i vedlejší. (konec S) Díky předchozím dohráním jsem zjistil, že Katie můžu nosit dárky, a tak měla na konci hry pěknou sbírku plyšáků. Po závěrečných titulcích, kde hrál vcelku pěkný soundtrack Kill the Sound, se mi Chuck Green zlepšil až na prozatím konečný 39. level.

Původně jsem chtěl dát hře o deset procent vyšší hodnocení, protože splnila vše, co jsem po ní požadoval, ale nakonec jsem jí (i díky slabšímu příběhu) dal zasloužených 80%. Důvod snížení hodnocení je prostý: poté, co se objevili zmutované zombie, které byly strašně silné a rychlé, přestal jsem se zabíjením zombíků (což považuji za základní stavební kámen této hry) a snažil se jen co nejrychleji proběhnout lokaci, ve které jsem se zrovna nacházel.

Pro: zabíjení zombíků, zábavnost, množství zbraní a jejich kombinace, oblečení, golfová hůl, několik konců

Proti: slabší příběh, zmutované zombie

+20