Stranglehold je často srovnávaný se starým Maxem Paynem, může nabídnout něco víc?
Bohužel ne, dnešní trend je takový, že většina her je čím dál tím víc kratší a stereotypnější. Přesně tohle vystihuje hru asi nejvíc. Hordy nepřátel se na Vás valí ze všech světových strach a vy pomalu už zavíráte oči, držíte spoušť a kroužíte myší dokolečka.
Technickému zpracování toho není tolik co vytknout. Možná sterilnost prostředí, kterou ale vynahrazuje kvalitní model poškození. Zvuk a dabing je taktéž na velmi slušné úrovni.
Tuhle hru si zahrajete, za 3 kratké večery dohrajete a hra skončí v propadlišti dějin a vy už si nebudete ani pamatovat o čem, že tam vůbec šlo :-)
Bohužel ne, dnešní trend je takový, že většina her je čím dál tím víc kratší a stereotypnější. Přesně tohle vystihuje hru asi nejvíc. Hordy nepřátel se na Vás valí ze všech světových strach a vy pomalu už zavíráte oči, držíte spoušť a kroužíte myší dokolečka.
Technickému zpracování toho není tolik co vytknout. Možná sterilnost prostředí, kterou ale vynahrazuje kvalitní model poškození. Zvuk a dabing je taktéž na velmi slušné úrovni.
Tuhle hru si zahrajete, za 3 kratké večery dohrajete a hra skončí v propadlišti dějin a vy už si nebudete ani pamatovat o čem, že tam vůbec šlo :-)
Pro: Tequila time, ničitelnost prostředí
Proti: stereotyp, stereotyp, krátkost