Podle mně asi nejlepší herní projekt mezi simulátory. Hra je skvěle optimalizovaná a myslím že za ní je naprosto poctivý tým srdcařů. Engine a jeho optimalizace jsou tak dobré že se používá jako benchmark.
Komentáře
Anakin's Castle Duels
Tato hra mně v hlavě zůstala po několik dalších let. Hrál jsem ji kdysi ještě na prvním rodinném PC s Windows 98. Nemohl jsem ji najít, ač jsem na to použil GPT4. A taky jsem vyhledával zde na databaze-her.
Nostalgie mně tedy začala chytat někdy kolem roku 2020, kdy v roce 2023 během studia magisterského oboru softwarového inženýrství jsem ze své paměti vyvinul podobnou hru v Unity. Dal jsem do ní alespon 14 dní času a ledacos jsem vychytal.
Hru jsem našel až 30.10.2024 kdy jsem si koupil a to již nevyráběný IDE/SATA to USB 3.0 adaptér UGREEN a během 14 minut jsem přesunul data z 10GB IDE disku na své 4TB SSD Samsung 990 PRO. Poté jsem skrze wiztree hledal a další komponenty/skripty hledal na disku a naštěstí docela rychle našel exe soubor AcDa.
Hru jsem prvně disassembloval v Ghidře. Poté jsem našel dekompilátor na Game Maker. Má ovšem nějaké nedokonalosti. Pravděpodobně autor tuto hru vytvořil v Game Maker 5.3
Rád bych získal zbývající práva ke hře od posledního vývojáře. Anakine napiš mi.
Hra by si zasloužila minimálně menší optimalizace na moderní systémy, zvýšení rozlišení textur a přidání více hudebních materiálů - tady třema mám několik kusů s otevřenou licencí, které by zapadly.
Bohužel na WIN 11 v režimu kompatibility (ten je popravdě k ničemu, pomůže jen restart nehledě na režim kompatibility) s WIN XP SP 3, se zdá že probíhá přetečení paměti a hra se pomalu spomaluje. Je to hodně zajímavý a frustrující typ strategie, hlavní bod obhajoby je pravděpodobně fakt že šlo o freeware.
Momentálně ještě přetahuji ze serveru VM se staršími windowsy a chci otestovat jak se tam hra bude chovat
Otestováno na WIN95 ve VM - fonty špatné. Chce to asi minimálně win98
Co se týče složitosti tak hra je docela easy, dá se asi za 10 až 15 hodin dohrát. Je hezké že je tam ten nahodny prvek co padá z oblohy.
Nostalgie mně tedy začala chytat někdy kolem roku 2020, kdy v roce 2023 během studia magisterského oboru softwarového inženýrství jsem ze své paměti vyvinul podobnou hru v Unity. Dal jsem do ní alespon 14 dní času a ledacos jsem vychytal.
Hru jsem našel až 30.10.2024 kdy jsem si koupil a to již nevyráběný IDE/SATA to USB 3.0 adaptér UGREEN a během 14 minut jsem přesunul data z 10GB IDE disku na své 4TB SSD Samsung 990 PRO. Poté jsem skrze wiztree hledal a další komponenty/skripty hledal na disku a naštěstí docela rychle našel exe soubor AcDa.
Hru jsem prvně disassembloval v Ghidře. Poté jsem našel dekompilátor na Game Maker. Má ovšem nějaké nedokonalosti. Pravděpodobně autor tuto hru vytvořil v Game Maker 5.3
Rád bych získal zbývající práva ke hře od posledního vývojáře. Anakine napiš mi.
Hra by si zasloužila minimálně menší optimalizace na moderní systémy, zvýšení rozlišení textur a přidání více hudebních materiálů - tady třema mám několik kusů s otevřenou licencí, které by zapadly.
Bohužel na WIN 11 v režimu kompatibility (ten je popravdě k ničemu, pomůže jen restart nehledě na režim kompatibility) s WIN XP SP 3, se zdá že probíhá přetečení paměti a hra se pomalu spomaluje. Je to hodně zajímavý a frustrující typ strategie, hlavní bod obhajoby je pravděpodobně fakt že šlo o freeware.
Momentálně ještě přetahuji ze serveru VM se staršími windowsy a chci otestovat jak se tam hra bude chovat
Otestováno na WIN95 ve VM - fonty špatné. Chce to asi minimálně win98
Co se týče složitosti tak hra je docela easy, dá se asi za 10 až 15 hodin dohrát. Je hezké že je tam ten nahodny prvek co padá z oblohy.
Pro: dá se spustit i na win11, jen si to dotáhne komponentu DirectDrive nebo tak něco.
Proti: pomalé - prakticky s jistotou single core, QoL nižší. pouze na 1024*768.
Hearthstone
Dávám 10% pro nepřehlednost a záplavu nesmyslnych novych sezon. Hrál jsem nejvíc v prvním roce od vydání a od té doby když jsem se vrátil tak to už nikdy nebylo ono. UI je ted děsně složité.
Vidím že některým se mé zhodnocení nelíbilo. Ale to už je vaše věc. Pokud jsem hru smažil naposledy kolem roku 2019/2022 a pak se vrátil v březnu 2024 a byl jsem zděšen enshitifikation procesem nevidím na svém nazoru nic špatného a stojím si plně za ním. Vše se zhoršilo. Samozřejmě Hardcore (dále jen HC) hřáči mohou mít jiný názor ale nikdy jsem nebyl HC hráč Hearthstonu. Hrozně mě vadí to že jsem se nedostal k free kvalitním informacím o decích. Snižuji hodnocení na 5% - jen jste mě přesvědčili že to tak prostě je
Vidím že některým se mé zhodnocení nelíbilo. Ale to už je vaše věc. Pokud jsem hru smažil naposledy kolem roku 2019/2022 a pak se vrátil v březnu 2024 a byl jsem zděšen enshitifikation procesem nevidím na svém nazoru nic špatného a stojím si plně za ním. Vše se zhoršilo. Samozřejmě Hardcore (dále jen HC) hřáči mohou mít jiný názor ale nikdy jsem nebyl HC hráč Hearthstonu. Hrozně mě vadí to že jsem se nedostal k free kvalitním informacím o decích. Snižuji hodnocení na 5% - jen jste mě přesvědčili že to tak prostě je
Pro: už žádné nevidím
Proti: vše, nedá se ani najít na netu free diskuze ohledne decků atd. celý ekosystém je dnes již toxic
Pro: Nesmírně ocenuji kontinuální vývoj a No Discount policy. Žádná enshitification. Správná strategie vývojářů a vlasntíka
Proti: Cracktorio. hra je návyková - proto jsem po prvním dohrání raději už nehrál.