Ah shit, here we go again. S definitivní verzí GTA3 jsem byl celkem spokojený, graficky vypadala dobře a hratelnost byla prakticky stejná. Vice City u mě zanechalo o něco horší pocity kvůli častějším glitchům a drobným změnám k horšímu v hratelnosti. Před hraním San Andreas jsem tak byl hodně zvědavý, jak se podařilo vývojářům "vylepšit" můj oblíbený díl z této trilogie.
V prvé řadě bije do očí grafika. Prostě vyšší rozlišení, hezčí modely, lepší textury, super odlesky. Prostě vše, co bych očekával. Současně zmizel i ten vlnící se horký vzduch v Los Santos, který jsem nikdy neměl nijak zvlášť v oblibě. Během hraní jsem však na pár grafických glitchů narazil, jako když pneumatiky občas "zajedou" do silnice, mrtvoly zaseknuté ve vzduchu nebo divné pohyby v posilovně. Celkově těch chyb nebylo nijak přehnaně moc, jak se mluvilo po vydání této edice hry. Vývojářům se tak pravděpodobně podařilo to nejhorší již opravit.
U definitivní verze Vice City jsem hodně chválil, jak oproti trojce vydrží dlouho auta na svém místě. Někde jsem naboural své auto a na dané místo se vrátil třeba po pěti minutách reálného času a to rozflákané auto tam stále bylo. Podobná očekávání jsem tak měl i zde. Hra mě v tomto ale zklamala, protože se chová podobně jako původní hra. Tedy auto jede proti mně, na chvíli se ohlédnu jinam a při pohledu zpět jsou tam úplně jiná auta.
Stejně jako u předchozích definitivních dílů je zde přítomna GPS v auto mapě. Bohužel mi ale přišlo, že často ukazuje cestu, která není nejvýhodnější a občas navrhla i dvojnásobně dlouhou okliku. Co mi ale vadilo více bylo, když se zobrazila na mapě značka cíle úkolu poblíž jiného symbolu, třeba Pay 'n' Spray, který tu značku překryl a tak jsem přímo neviděl, že mám jet právě tam.
Hodně se však změnila obtížnost hry a bohužel směrem dolů. Pamatuji si, že jsem měl vždycky problémy s vedlejšími misemi za hasiče nebo za sanitku, tady naprosto bez problému. Mnohem jednodušší jsou i tancovací mise včetně low rider "tance". Těch šipek je mnohem míň, což je fakt škoda, zvláště když mi přišlo, že u původní verze ty šipky vycházely krásně do rytmu. Také závody mi přijdou snazší, především ty na stadionu: 8-Track. Dřív jsem měl co dělat, abych vyhrál, teď jsem bez problému dal všechny o kolo.
Na druhou stranu mi přijde, že pár misí bylo i obtížnějších. Především policejní mise mi v pozdějších úrovních dělaly problémy, takže jsem je dokončil až s vrtulníkem Hunterem. K naštvání pak bylo, když jsem půl hodiny zabíjel zločince, aby mi následně auta další úrovně naskočila na ostrově Las Venturas, kam jsem ještě v té době neměl přístup. Nejvíce mi ale zatopila legendární vlaková mise s Big Smokem. Nevzpomínám si, že bych s ní měl dříve nějaké větší problémy. Tentokrát jsem si poslech hlášky "All we had to do, was follow the damn train, CJ!" užil až až.
Celkově mám z definitivky smíšené pocity. Na jednu stranu to vypadá dobře, ale hratelnostně je to trochu zklamání. Trilogii jsem si koupil především kvůli achievementům, které se mi povedlo celkem snadno zkompletovat. Vzhledem k rozsáhlosti hry a toho, kolik se toho tam dá dělat, jich však mohlo být mnohem víc. Např. Samostatně za všechny tagy, fotky, podkovy, apod. Otázkou je, jestli za pár let, až budu mít chuť se zase vrátit k San Andreas, tak jestli sáhnu po původní verzi a nebo té definitivní. Asi nakonec zvolím tuto, ale budu u toho hodně skřípat zuby.
V prvé řadě bije do očí grafika. Prostě vyšší rozlišení, hezčí modely, lepší textury, super odlesky. Prostě vše, co bych očekával. Současně zmizel i ten vlnící se horký vzduch v Los Santos, který jsem nikdy neměl nijak zvlášť v oblibě. Během hraní jsem však na pár grafických glitchů narazil, jako když pneumatiky občas "zajedou" do silnice, mrtvoly zaseknuté ve vzduchu nebo divné pohyby v posilovně. Celkově těch chyb nebylo nijak přehnaně moc, jak se mluvilo po vydání této edice hry. Vývojářům se tak pravděpodobně podařilo to nejhorší již opravit.
U definitivní verze Vice City jsem hodně chválil, jak oproti trojce vydrží dlouho auta na svém místě. Někde jsem naboural své auto a na dané místo se vrátil třeba po pěti minutách reálného času a to rozflákané auto tam stále bylo. Podobná očekávání jsem tak měl i zde. Hra mě v tomto ale zklamala, protože se chová podobně jako původní hra. Tedy auto jede proti mně, na chvíli se ohlédnu jinam a při pohledu zpět jsou tam úplně jiná auta.
Stejně jako u předchozích definitivních dílů je zde přítomna GPS v auto mapě. Bohužel mi ale přišlo, že často ukazuje cestu, která není nejvýhodnější a občas navrhla i dvojnásobně dlouhou okliku. Co mi ale vadilo více bylo, když se zobrazila na mapě značka cíle úkolu poblíž jiného symbolu, třeba Pay 'n' Spray, který tu značku překryl a tak jsem přímo neviděl, že mám jet právě tam.
Hodně se však změnila obtížnost hry a bohužel směrem dolů. Pamatuji si, že jsem měl vždycky problémy s vedlejšími misemi za hasiče nebo za sanitku, tady naprosto bez problému. Mnohem jednodušší jsou i tancovací mise včetně low rider "tance". Těch šipek je mnohem míň, což je fakt škoda, zvláště když mi přišlo, že u původní verze ty šipky vycházely krásně do rytmu. Také závody mi přijdou snazší, především ty na stadionu: 8-Track. Dřív jsem měl co dělat, abych vyhrál, teď jsem bez problému dal všechny o kolo.
Na druhou stranu mi přijde, že pár misí bylo i obtížnějších. Především policejní mise mi v pozdějších úrovních dělaly problémy, takže jsem je dokončil až s vrtulníkem Hunterem. K naštvání pak bylo, když jsem půl hodiny zabíjel zločince, aby mi následně auta další úrovně naskočila na ostrově Las Venturas, kam jsem ještě v té době neměl přístup. Nejvíce mi ale zatopila legendární vlaková mise s Big Smokem. Nevzpomínám si, že bych s ní měl dříve nějaké větší problémy. Tentokrát jsem si poslech hlášky "All we had to do, was follow the damn train, CJ!" užil až až.
Celkově mám z definitivky smíšené pocity. Na jednu stranu to vypadá dobře, ale hratelnostně je to trochu zklamání. Trilogii jsem si koupil především kvůli achievementům, které se mi povedlo celkem snadno zkompletovat. Vzhledem k rozsáhlosti hry a toho, kolik se toho tam dá dělat, jich však mohlo být mnohem víc. Např. Samostatně za všechny tagy, fotky, podkovy, apod. Otázkou je, jestli za pár let, až budu mít chuť se zase vrátit k San Andreas, tak jestli sáhnu po původní verzi a nebo té definitivní. Asi nakonec zvolím tuto, ale budu u toho hodně skřípat zuby.