Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Garret

Garret

Bernard Dean • Ostrava (ČR - kraj Moravskoslezský)

Komentář

Přejít na komentáře

Afterfall: InSanity

  • PC --
Zpočátku příjemně mrazivá atmosféra survival hororu napěchována bohatou interakcí s prostředím, snahou vyprávět příběh, hádankami, občasnými souboji... později se však utápí ve stereotypu a v druhé polovině hry také v odlišném herním stylu – ze survival hororu se stává 3rd person akční střílečka, která je bohužel dost hloupě udělaná a zakopává tak vše, co dělalo hru zajímavou.

Pocit ze střelby je mizerný (tolik typický pro většinou her made by eastern country), level-design nemá nápad, nepřátelé útočí v těžko pochopitelných situacích a souboj s nimi je stereotypní facha. Mutanti, duchové, lidští šílenci a vybuchující zombie (oboje se stejným vzorcem pohybů a chování), transformers nebo trolové... ještě mi chybí masožravé semikrásky a obří pavouci plivající chrmle.

Souboje chladnými zbraněmi přinášejí brutální zakončováky jako v Manhunt, bohužel nevidím důvod používat slabou trubku, když mám v ruce pistoli s neustálým příjmem munice.

Atmosféru narušuje chování hlavní postavy psychologa, který je v jednu chvíli na pokraji zhroucení a jeho faktor strachu mi mává se zaměřovačem jak šílený, ve druhé chvíli háže tvrďácké připitomělé hlášky a komentuje dění na obrazovce dost retardovaným způsobem.

Naprosto tragický je zvuk a hudba. Od dabingu amatérů bez emocí, kterým navíc ani v některých částech nejde přes huhňání rozumět, přes příšernou hudbu, nevýrazné nebo úplně chybějící zvuky prostředí a zbraní.

Příběh mě dokázal vtáhnout od začátku a byl to jediný pohon, který mě hnal dál - bohužel je celé vyústění hloupé a hlavně těžko pochopitelné. Ve finálním souboji jsem prakticky netušil, o co tady jde - prostě byl najednou konec. Stejně tak enginové filmečky jsou naprosto nepochopitelně sestříhané (střihač a vypravěč pravděpodobně seděli každý v jiné místnosti, když to dávali dohromady) a chování postav nedává často vůbec smysl.

Na každém kroku není cítit béčkovost, ale rovnou céčkovost celého zpracování a přístupu autorů. Mám pocit, jakoby každou polovinu hry dělali jiní lidé...

*/5
+14