Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Karel Musil • 38 let • Supporter/QA • Wien (Zahraničí)

Komentář

Přejít na komentáře

Rytíři Grálu

  • PC 50
"Tuto hru nedělali žádní profesionálové. Jsme studenti, kteří programování, kreslení atd. berou jako koníček. Dojíždíme na střední školu (ústav proklínaný, zvaný SPŠ), vstáváme ráno v 5 a domů se vracíme často po šestý. Že jsme tuto hru vůbec dokončili, nám připadá jako malý zázrak. Nicméně jsme udělali, co bylo v našich silách a neradi bychom slyšely řeči typu: "ten programátor to ale vodflák, vždyť to není ani freescape!"; nebo "hele, měl's toho hejkala trochu zmáčknout; copak neumí v 3d Studiu?!" (že -LP- :-/
Uvědomte si, že počet obrázků, ikonek animačních framů se nepočítá na desítky, ale na stovky. (kolem 3000 (:=E
A peníze? Kdybysme se dívali jen na peníze, vůbec bychom se do něčeho tak velkýho jako je dungeon nepouštěli. "

No pěkně se nám chlapci (tehdy chlapci) z Centauri Production rozjeli... ostatně "kredity" jsou opět plné bláznivých poznámek a vzkazů a opět mají blízko k pěti minutám délky. Autoři sami uvádějí jako zdroje své inspirace (kromě obšlehnutého děje filmu Excalibur) tituly jako Lands of Lore, Eye of the Beholder 1 a 2, Wizardry 7, Ishar 1 a 2, a dokonce i Dračí doupě. Automapu to má, blíží se to spíše k výše zmíněným titulům než třeba k Prokletí Eridenu. Brány Skeldalu to ovšem nejsou... Za zmínku stojí i protipirátská "ochrana" v podobě klasického vypisování slov z manuálu (ovšem autoři se sami netají tím, že počítají s jejím úspěšným vycrackováním).

Máte-li rádi klasické dungeony, neváhejte a zkuste. Těch českých (a slovenských) se dopočítáte na prstech jedné ruky a tento je ve stále ještě snesitelné polovině.

EDIT: Credits presunut do zajimavosti.
+10