Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Wolfenstein: Enemy Territory

  • PC 90
Enemy Territory, byť nemám moc v lásce hry z válečnách let minulých, mě ve své době absolutně dostala. Systém povolání byl výborně zvolen, grafika na svojí dobu velice ucházející, zbraně a jejich možnosti též na výborné úrovni. Co tuto hru ale v mých očích vyneslo do hodnocení které vydíte, je systém bojů. Začínáte jako voják se základní hodností. Boje jsou pospojované do několika po sobě jdoucích map, kde tím, jak bojujete, dostáváte zkušenosti. Tím jak vaše zkušenosti rostou, odemykáte si nové vylepšení. Takže, postupem času dostanete dalekohled, možnost přivolat dělostřeleckou podporu, přesnejší mušku, rychlejší nabíjení atd.. Vtip je v tom, že veškeré tyto zlepšováky si přenášíte do dalších kol, dokud není celá kampaň ukončena. Geniálně jednoduché, jednoduše geniální. K tomu si připočítejte styl hry ala Assault mód z UT a výborná MP hra je tu. Mapa s bankou, kdy se za obranu nejdříve snažíte udržet tank, aby jej spojenci nezískali, v momentě, jak se jim to podaří, tak okamžitý přesun do ulic a stavění zátarasů, které jak projedou, tak vehementní bránění banky a pokud k ní s tankem dojedou a vystřelí si vedle dvěří díru, okamžite bránění pokladu uvnitř. A když se jim ho i tak podaří naložit na nákladák, který si opraví, přesune se vaše úmorná snaha ke stavění zátarasů do ulic, aby s pokladem neujeli. Perfektní... Díky tomu, že se boje neustále posouvají díky tomu, jak útočící tým postupuje, nezklouzává hra do stylu, že na dvou místech jsou body co se mají bránit a všichni se tam sejdou a zbytek mapy slouží víceméně k přesunu na ona místa. Mnohdy vedou k cíli útočníků i dvě cesty, a pak se začíná hodně taktizovat.

Jelikož je Enemy Territory zdarma, tak pokud vám nevadí již starší grafické zpracování (ale velice svižné a bez problémů koukatelné) na modifikovaném enginu ze hry Quake III Arena, tak si zkuste hru zahrát, třeba jí propadnete jako já.

Pro: Zkušenosti které zlepšují postavu a jejich přenositelnost v rámci kampaně, výborně navržené mapy, přesouvající se ohniska bojů dle toho, jak útočnící postupují.

Proti: Za tu cenu, co stojí ( 0,- ) tu opravdu chyby nevidím...

+11