Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Jaryn • 32 let • Svatá masová kulička • Ostrava (ČR - kraj Moravskoslezský)

Komentář

Přejít na komentáře

Call of Juarez: The Cartel

  • PC 35
Zžírala vás někdy zvědavost, jak by asi vypadal akční a ryze béčkový film ve vyblité grafice, který by vás sem tam zapojil do děje trochou toho takřka on-rails střílení? Mě taky ne, a přesto se sósedi z Techlandu rozhodli zpotvořit právě to (předpokládám, že tím pár měsíců zabíjeli nudu o pauzách na oběd), a ještě na to vlepit název vlastní značky (což jim ale počítám ve finále stejně prd pomohlo). Jelikož se na mé zprasené lenosti od posledně nezměnilo ani bď, tak opět v bodech -

To přijatelné:
- Nedá se říct, že by to vyloženě nudilo.
- Lokace samy o sobě jsou fajn.
- Auta maj fajn fyziku.
- Má to asi nejlepší danceclub, který jsem kdy ve hře viděl.
- V singlu se parťáci automaticky teleportujou podle potřeby, což je sice místy komické, ale aspoň se nezasekávaj a člověk nemusí vynervovaně čekat.
- Coop by mohl slušně zabavit.

Veškerej zbytek:
- Pajduláci kolikrát splývají s prostředím, takže mnohé přestřelky jsou doslova gunsblazing v tom smyslu, že člověk fakt nemá nejmenší tušení, kam vlastně míří.
- To ale vůbec nevadí, protože i na Hard stačí každýho trefit jednou dvakrát a hned je z toho great success. Nemluvě o tom, že snad každej materiál se tu dá prostřelit.
- Hlášky zdejšího tria patrně psal 12tiletý odkojenec GTA:SA a podobných ultramegagangsta ptákovin. Je jich málo, oposlouchají se během první mise, a pak už jenom vyloženě serou.
- Mobil. V GTA čtyřce naprosto parádní přírustek do technologické rodiny, tady nekonečnej zdroj frustrace. I uprostřed té nejšílenější válečné vřavy si postavy s přehledem a bez mrknutí s oblibou vyřizují telefonáty, přičemž si asi nasazují zelené shades, bo jinak si tu změnu obrazu neumím vysvětlit. Kdyby tak měly handsfree, neřekl bych půl slova, ale ti šulini developéři jim je holt nedali, a tak kdykoliv si někdo vzpomene a ozve se, já musím prostě sedět a čumět do zelenýho prostoru a čekat, než se hrdina uráčí dožvanit, a ještě do toho doufat, že mi mezitím nepřistane kulka v hlavě.
- Zbraně zní, jakoby jejich efekty vytáhli z devadesátkových stříleček a akorát je trochu proluftovali filtrama. Jejich feeling je též na pytel.
- Věřte mi nebo ne, je to příliš dlouhý. Těch 8 hodin bych normálně považoval za obyč, ale s tímhle obsahem je to kurevsky přestřelený (ergo napříč 15ti kapitolama člověk dělá přesně to samý v čím dál hnusivějších kulisách...představte si takový Virtua Cop s takovou délkou).
- Grafika je, jak už jsem zmínil, naprosto odporná a zejména pak zdejší voda je naprostá perla. To i z vlastní moči bych udělal něco pohlednějšího.
- Příběh je jak vystřižen z těch osmaždevadesátkových béček, a když nepočítám to střílení (odhadem tak 30-40% celý hry), je to fakt jakobych se čučel na osmihodinový Commando slash Walker Texas Ranger. Člověk se u toho nenudí, ale rovnou magoří, zatímco mu číselka z hodnoty IQ hezky pomalu prchaj pryč. Takže jo, je to mizerná hra, ale zase je to perfektní volba pro drunk/high (or both) playing.
+8 +9 −1