Nenápadná, leč o to víc překvapující skoro taktická akce z pohledu třetí osoby. Ve hře totiž ovládáte hned 2 vojáky. Můžete hrát za jednoho a dávat rozkazy druhému nebo se střídavě vtělovat do obou.
Příběhově je hra prostá - šmejd z vesmíru opět napadl zemi a na elitní jednotce (nehrajete celou dobu za stejné týpky) zbyl úkol, poslat je tam, kam patří. Level design misí není špatný a atmosféra taky ne. Je zajímavé sledovat nakažené vojáky nebo slizoidní potvůrku kolébající se proti vám.
Nejvíce ve mně utkvěla mise v kapradí - nevidíte na krok, všude vysoká vegetace a okolo vás kdoví co. Stejně tak mi v paměti zůstal na tento typ hry poměrně originální závěr.
Hra na někoho může působit těžkopádně (chvíli trvá, než se do ní dostanete + dabing je někdy hodně směšný), ale má v sobě hodně dobrých momentů (noční mise, například). Vyšla v LEVELu a za vyzkoušení určitě stojí. Dneska jen může odradit grafický kabátek, který ani v době svého vydání nevyrážel dech.
Příběhově je hra prostá - šmejd z vesmíru opět napadl zemi a na elitní jednotce (nehrajete celou dobu za stejné týpky) zbyl úkol, poslat je tam, kam patří. Level design misí není špatný a atmosféra taky ne. Je zajímavé sledovat nakažené vojáky nebo slizoidní potvůrku kolébající se proti vám.
Nejvíce ve mně utkvěla mise v kapradí - nevidíte na krok, všude vysoká vegetace a okolo vás kdoví co. Stejně tak mi v paměti zůstal na tento typ hry poměrně originální závěr.
Hra na někoho může působit těžkopádně (chvíli trvá, než se do ní dostanete + dabing je někdy hodně směšný), ale má v sobě hodně dobrých momentů (noční mise, například). Vyšla v LEVELu a za vyzkoušení určitě stojí. Dneska jen může odradit grafický kabátek, který ani v době svého vydání nevyrážel dech.
Pro: atmosféra, mise v noci, iluze taktičnosti, level design úspěšně bojuje proti stereotypu
Proti: někdy dabing, sem tam tradiční bug (zasekávání o překážky apod.), pro někoho těžko stravitelné