Zajímavá logická hra, která vyžaduje dobrou orientaci ve 3D prostoru, protože gravitace se mění spolu s tím, jak se koule posouvá po plošinkách.
Hra hezky vypadá i zní, obtížnost pozvolna stoupá skrz stovku úrovní, což teda neznamená, že by nedocházelo k situacím, kde bych hodiny netvrdnul na jednom levelu, abych pak několik dalších prolítnul na první pokus. Vždycky máte dost času si cestu skrz jednotlivé levely promyslet a u těch nejtěžších je to prakticky nutnost, jinak snadno zjistíte, že jste na samotném začátku složité kombinace udělali chybu a celé vaše snažení bylo tudíž k hovnu. Stejně tak jsou tu ale úrovně s více řešeními, nebo úrovně, po kterých se lze (velmi) relativně bez rizika pohybovat sem a tam.
Ke hře bych měl jen asi dvě výtky: Mezi novými prvky, které na vás sem tam vyplivne, jsou tzv. neviditelné plošinky - ty jsou vidět buď jen když jste blízko, nebo když jste daleko. Což s sebou často nese "leap of faith" momenty a vůbec nemožnost si předem naplánovat postup, což v mých očích hru značně degraduje.
Druhou věcí je absence nějaké rewind funkce - stačí někde něco blbě zmáčknout a celou úroveň si můžete hodit od začátku, což dovede nasrat.
Puzzle dimension je celkem solidní logická hra, ale musím říct, že z orientace ve 3D prostoru mě u složitějších levelů vždycky začne bolet hlava, takže v pozdějších částech jsem si dovolil jen pár úrovní denně :) (No a mohlo by to být kratší - nové prvky se vypatlají někde kolem půlky a pár levelů před koncem jsem prostě odešel hrát něco jiného :))
Hra hezky vypadá i zní, obtížnost pozvolna stoupá skrz stovku úrovní, což teda neznamená, že by nedocházelo k situacím, kde bych hodiny netvrdnul na jednom levelu, abych pak několik dalších prolítnul na první pokus. Vždycky máte dost času si cestu skrz jednotlivé levely promyslet a u těch nejtěžších je to prakticky nutnost, jinak snadno zjistíte, že jste na samotném začátku složité kombinace udělali chybu a celé vaše snažení bylo tudíž k hovnu. Stejně tak jsou tu ale úrovně s více řešeními, nebo úrovně, po kterých se lze (velmi) relativně bez rizika pohybovat sem a tam.
Ke hře bych měl jen asi dvě výtky: Mezi novými prvky, které na vás sem tam vyplivne, jsou tzv. neviditelné plošinky - ty jsou vidět buď jen když jste blízko, nebo když jste daleko. Což s sebou často nese "leap of faith" momenty a vůbec nemožnost si předem naplánovat postup, což v mých očích hru značně degraduje.
Druhou věcí je absence nějaké rewind funkce - stačí někde něco blbě zmáčknout a celou úroveň si můžete hodit od začátku, což dovede nasrat.
Puzzle dimension je celkem solidní logická hra, ale musím říct, že z orientace ve 3D prostoru mě u složitějších levelů vždycky začne bolet hlava, takže v pozdějších částech jsem si dovolil jen pár úrovní denně :) (No a mohlo by to být kratší - nové prvky se vypatlají někde kolem půlky a pár levelů před koncem jsem prostě odešel hrát něco jiného :))
Pro: grafika, solidní mechanismy
Proti: mizející plošinky, nemožnost vrátit poslední krok(y), občas z toho už docela bolí hlava.