Čekal jsem, že v pokračování Bioshocku bude právě to, co mi tak scházelo v jedničce- ukázání města před jeho změnou v peklo. Těšil jsem se na převyprávění minulosti města Rapture z pohledu jeho obyvatele ve stylu Falloutu, trochu volnosti a třeba i nějaký ten adventurní prvek. Ale bohužel. Přestože se tu v malém retroskeptivním intru do Rapture v dobách pohody podíváme, zážitek je to příliš malý, než aby konkuroval zbytku klasické střílecí akce. Hrát za Velkého taťku? Vždyť je to nesmysl. Big Daddy je symbol síly a nelidskosti a přitom je zde paradoxně nepoměrně větší obtížnost. A proto, že celá koncepce příběhu je nesmyslná (z mého pohledu), průměrné a stereotypní střílečce zbývá jen krásný interiér...a to je málo
Památný moment: zaplavený Rapture a plovoucí mrtvoly
Památný moment: zaplavený Rapture a plovoucí mrtvoly
Pro: pár památných momentů, Big Sister, kolíkovač
Proti: příběh, hra za Big Daddyho a minimum výhod, stereotyp, vysoká obtížnost, žádné zásadní novinky