Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Tomáš Sedlák • 37 let • analytik, ux • Mladá Boleslav (ČR - kraj Středočeský)

Komentář

Přejít na komentáře

State of War

  • PC 60
Inu, jak se vyjadrit... ta hra je neskutecne primitivni, ale funguje. Ma narozdil od jinych RTS ponekud specificky jednoduché principy:

Tovarny chrli jednotky, ty se zenou na nepritele, resp. tam, kam je poslete. Casem narazi na jednotky nepritele, ktere delaji zhruba to same a protoze jednotky automaticky stirli po vsem nepratelskem, vytvori se tam fronta, ktera se posouva podle jemnych zasahu do tohoto schematu. Do toho nejaka obrana proti leteckym jednotkam(jednotce) nepritele, par specialnich utoku, obsazovani budov (jejich nicenim, wtf) vedouci k rychlejsimu vyzkumu, chrelni jednotek, apod. - tedy klicovych veci pro ziskani prevahy.

To je v kostce cele a jak rikam je to relativne primitivni. Hlavne je blbost stavet se k SoW jako ke klasicke RTS, prkaticky se pod tim schovava spis castecne logicka hra... e... jinak:
Hratelnost SoW bych prirovnal k o neco zajimavejsim piskovrkam. Koncept je docela primitivni, ale musi se u toho premyslet dost na to, aby to cloveka zabavilo. Cloveka, co rad kvalitni hru piskvorek.

Nechci vyzdvihovat SoW do nebe, porad je to docela tupa hra atd, ale treba muj bracha ji zcela dobrovolne projel az do konce a troufam si rict ze lidi co hodnoti SoW pod 40 tu hru jednoduse nepochopili a ani se o to nesnazili.
+14