Far Cry 3,5, na kterou bych mohl použít recenzi s předchozí hry. Nabízí stejnou hru jako předchozí díl jen s mnohem větší mapou, která je i s těmi rozmazanými texturami pěkná a zajímavá, až na to repetitivní ježdění a běhání kilometr k další misi, což ve FC3 nebylo. Hra má horší příběh, který mě tak nevtáhl jako zachraňování mých kámošů z tropického ráje, protože přiznejme si to, hlavní motivace našeho hrdiny je odevzdat urnu s matčiným popelem do své rodné země a to není úplně tak silné. Postavy jsou fajn Sabal a jeho bráchování mi přišlo zajímavější než Amita, která si chtěla hrát na Waltera Whitea. Pagan Min je jiný ale neméně zábavný záporák než byl Vaas. Přidejme k tomu i horší náplň misí. Far Cry 4 sice nabízí lehčí úpravu gameplaye, který mi přišel víc smooth, ale jinak nenabízí nic, co bych mohl s klidným srdcem doporučit.
Edit: Po znovuzahrání trojky na 100% (myšleno komplet všechny věže, tábory, vedlejší mise, závody...prostě vše kromě nudného sbírání sošek) jsem se rozhodl dát šanci i čtyřce, jenže na rozdíl od trojky tady prostě nejde vypnout ten motion blur (existuje postup na pc wiki, ale hra potom v některých lokacích neustále padá, tak jsem to vrátil zpět), ruku v ruce se špatnou optimalizací z toho bolí oči a není to příjemné hrát. Ale překonal jsem se a zvládl to. A musím říct, že si to stále tu nízkou známku zaslouží.
Ten příběh je mnohem slabší, postavy mě štvaly, nic zapamatováníhodného kromě Pagana není, hlavní postava je bez charismatu, i když narozdíl od pětky mluví. Ale co je nejhorší je fakt, že autoři prostě nenávidí hráče. Ta mapa je hrozně velká a jednotvárná, ale největší problém je, že je tady hrozně málo fast travel bodů, furt musíte někam běhat, někam jezdit. Mapa není navíc plochá, jako byla ve trojce, kde také bylo málo bodů pro rychlé cestování, ale doběhlo se na určitá místa rychle, ve čtyřce sice bod zájmu může být "jen" 350 metrů od nejbližšího tábora, ale přitom musíte běžet do kopce, musíte ho i obíhat, protože proste Ajay nezvládne běhat po větším svahu. Tohle je fakt příšernost. Když to porovnáme s pětkou, kde je každých 200 metrů nějaký bod pro rychlé cestování, navíc vzdušný výsadek, možnost teleportace vozidla... Tenhle díl v ničem nevyniká, hlavní úkoly i vedlejší jsou na jedno brdo, stereotyp a není to příjemný stereotyp jako to bylo v pětce a šestce. Jediná věc, která mě hodně bavila je střílení granátometu na velký počet nepřátel v autech, a to je docela málo na hru, která mi zabrala 30 hodin nervů, nezdá se vám?
Edit: Po znovuzahrání trojky na 100% (myšleno komplet všechny věže, tábory, vedlejší mise, závody...prostě vše kromě nudného sbírání sošek) jsem se rozhodl dát šanci i čtyřce, jenže na rozdíl od trojky tady prostě nejde vypnout ten motion blur (existuje postup na pc wiki, ale hra potom v některých lokacích neustále padá, tak jsem to vrátil zpět), ruku v ruce se špatnou optimalizací z toho bolí oči a není to příjemné hrát. Ale překonal jsem se a zvládl to. A musím říct, že si to stále tu nízkou známku zaslouží.
Ten příběh je mnohem slabší, postavy mě štvaly, nic zapamatováníhodného kromě Pagana není, hlavní postava je bez charismatu, i když narozdíl od pětky mluví. Ale co je nejhorší je fakt, že autoři prostě nenávidí hráče. Ta mapa je hrozně velká a jednotvárná, ale největší problém je, že je tady hrozně málo fast travel bodů, furt musíte někam běhat, někam jezdit. Mapa není navíc plochá, jako byla ve trojce, kde také bylo málo bodů pro rychlé cestování, ale doběhlo se na určitá místa rychle, ve čtyřce sice bod zájmu může být "jen" 350 metrů od nejbližšího tábora, ale přitom musíte běžet do kopce, musíte ho i obíhat, protože proste Ajay nezvládne běhat po větším svahu. Tohle je fakt příšernost. Když to porovnáme s pětkou, kde je každých 200 metrů nějaký bod pro rychlé cestování, navíc vzdušný výsadek, možnost teleportace vozidla... Tenhle díl v ničem nevyniká, hlavní úkoly i vedlejší jsou na jedno brdo, stereotyp a není to příjemný stereotyp jako to bylo v pětce a šestce. Jediná věc, která mě hodně bavila je střílení granátometu na velký počet nepřátel v autech, a to je docela málo na hru, která mi zabrala 30 hodin nervů, nezdá se vám?
Pro: Zábavné střílení, některé cool vychytávky, některé zajímavé lore materiály
Proti: Špatná optimalizace, po chvilce stereotypní a nezáživné, frustrující momenty, příliš mnoho generického obsahu, extrémně velká opakující se a vertikální mapa s malým počtem fast travel bodů, špatný save system