Už zase mohu normálně žít.
Tactical Breach Wizards je hra s originálním námětem, solidním zpracováním, zábavným gameplay. Nic z toho by ji ještě neopravňovalo k tak vysokému hodnocení. Prohlašuji tedy bez uzardění, že jde o jednu z nejlepších her stran kvality textu, jakou jsem kdy hrál. A lepší XCOM než XCOM 2!
Celý nápad speciální jednotky složené z kouzelníků mi přijde dostatečně nosný. Je plný napínavých scén, kdy například jeden ze členů skupiny během dramatické přestřelky přisedá, stále stříleje, do vozidla. Akorát že tím vozidlem je létající koště…
Není to jen zábavná hra, je to nejvtipnější hra, jakou jsem kdy hrál. Celou dobu si pak v tomto udržuje vysokou úroveň. Nesklouzává do šedého průměru či trapnosti. Mise samotné mají vedle klasické turn-based taktické náplně i své další (vedlejší) úkoly, které z toho činí spíše až zástupce her logických. I díky možnosti vracení tahů (v rámci jednoho kola) tak budete stále promýšlet sérii úkonů, která povede k tomu, že opravdu pět opozičníků vyhodíte v první kole oknem, jak žádá miniquest.
Samotná náplň misí by samozřejmě nefungovala, kdyby Vaše (až) pětice udatných reků nedisponovala několika vlastními „schopnostmi“ (čti kouzly). Tady je třeba říct, že všichni družníci jsou podobně užiteční, všichni mají podobně zajímavý gameplay. Často se skvěle doplňují a vždy se zároveň najde nějaký, kterému je dáno svou sadou dovedností v té či oné misi vyniknout.
V jejich snění (které má rovněž charakter misí) se dozvídáte postupně o jejich minulosti. Často sice smutné, ale vše je vyváženo velmi poctivou dávkou osvobozující sebeironie, která zajistí, že Vám úsměv z tváře nezmizí. Interakce mezi členy týmu jsou ještě lepší. Po celou dobu je to opravný milý ironický humor. Doporučuji pak rychle neodklikávat ani vyhodnocení misí. I tam se leckdy dobře zasmějete.
Těch cca 35 hodin herní doby (plnil jsem všechny vedlejší úkoly) bylo naplněno naprostou závislostí, kdy jsem se od nemohl odtrhnout a chodil spát až v brzkých ranních hodinách. Jsem zase volný. Well… ještě se po konci zpřístupnilo pár arén k dohrání…
Tactical Breach Wizards je hra s originálním námětem, solidním zpracováním, zábavným gameplay. Nic z toho by ji ještě neopravňovalo k tak vysokému hodnocení. Prohlašuji tedy bez uzardění, že jde o jednu z nejlepších her stran kvality textu, jakou jsem kdy hrál. A lepší XCOM než XCOM 2!
Celý nápad speciální jednotky složené z kouzelníků mi přijde dostatečně nosný. Je plný napínavých scén, kdy například jeden ze členů skupiny během dramatické přestřelky přisedá, stále stříleje, do vozidla. Akorát že tím vozidlem je létající koště…
Není to jen zábavná hra, je to nejvtipnější hra, jakou jsem kdy hrál. Celou dobu si pak v tomto udržuje vysokou úroveň. Nesklouzává do šedého průměru či trapnosti. Mise samotné mají vedle klasické turn-based taktické náplně i své další (vedlejší) úkoly, které z toho činí spíše až zástupce her logických. I díky možnosti vracení tahů (v rámci jednoho kola) tak budete stále promýšlet sérii úkonů, která povede k tomu, že opravdu pět opozičníků vyhodíte v první kole oknem, jak žádá miniquest.
Samotná náplň misí by samozřejmě nefungovala, kdyby Vaše (až) pětice udatných reků nedisponovala několika vlastními „schopnostmi“ (čti kouzly). Tady je třeba říct, že všichni družníci jsou podobně užiteční, všichni mají podobně zajímavý gameplay. Často se skvěle doplňují a vždy se zároveň najde nějaký, kterému je dáno svou sadou dovedností v té či oné misi vyniknout.
V jejich snění (které má rovněž charakter misí) se dozvídáte postupně o jejich minulosti. Často sice smutné, ale vše je vyváženo velmi poctivou dávkou osvobozující sebeironie, která zajistí, že Vám úsměv z tváře nezmizí. Interakce mezi členy týmu jsou ještě lepší. Po celou dobu je to opravný milý ironický humor. Doporučuji pak rychle neodklikávat ani vyhodnocení misí. I tam se leckdy dobře zasmějete.
Těch cca 35 hodin herní doby (plnil jsem všechny vedlejší úkoly) bylo naplněno naprostou závislostí, kdy jsem se od nemohl odtrhnout a chodil spát až v brzkých ranních hodinách. Jsem zase volný. Well… ještě se po konci zpřístupnilo pár arén k dohrání…
Pro: Závislost, stylizace, humor, gameplay, unikátní parťáci
Proti: Na vyšší obtížnosti mohou být mise zdlouhavé a tím i repetitivní