Vždy jsem byl zastánce, že Infinity Ward umí dělat Call of duty, ale tohle je fakt bída. Tohle má být AAA hra z roku 2013? Zastaralý audiovizual, nic moc napsaný příběh a postavy, nemastný gameplay. Upřímně, CoD z Wishe s názvem Homefront má více zapamatováníhodných momentů. Tahle hra nepřináší nic nového a o 6 let starší první Modern Warfare dělal snad vše mnohem lépe.
Příběh je nijaký... Federace států z Jižní Ameriky napadne USA - proč? Nevím a vlastně to není důležité, protože hlavní příběh se točí kolem špatně napsané osobní vendetty kolegy tvého taťky, který je jedním z Ghostů, elitní zabijáků US Army. Hrajete za jednoho bratra, který nemluví a ten druhý bratr má charisma chatuGPT. Žádné zajímavé postavy, žádné zajímavé dialogy, žádné památné momenty...Nic. I když jedno pozitivum tam je. Hra se drží při zemi, nesnaží se za žádnou cenu bombardovat hráče wow momenty, jako to dělali vývojáři Black Opsech stejně tak nemá úplně dementní dialogy, jako měl Black Ops 2. Hra není filmová, nejsou zde žádné filmečky, jen nudné úvody před misí. Prostě vůbec žádné emoce a je to otázka, co je tedy horší? Rozčilovat se u špatně napsaných Black Ops 2, nebo bezhlavě kráčet v Ghostech?
Střílení je ok, ale je zde už 6 let starý proces reskinu z prvního Modern Warfare. Nebudu lhát, ona ani moje oblíbená trilogie MW nebyla audiovizuálně na špici, ale tady už je ta zastaralost enginu opravdu vidět, už to bylo únavné i v MW3. Black Ops 2 se sice svým scifi tématem tenhle fakt snažil zakrýt, ale zde je to vidět od první minuty. Zvuky zbraní jsou papundeklové, dabing nevýrazný. Gameplay nemá žádné inovace, kromě toho, že se prolítnete pár minut ve vesmíru a zahrajete si za pejska, který stiskem klávesy Q udělá automatické a rychlé zakousnutí. To je celé. Tohle byl pokus Activisionu ušetřit na všem co se dá, protože věděli, že tak silná značka si stejně svých x milionů hráčů najde...A našla, protože tady máme dalších 12 dalších her...
S tímto dílem jsem zároveň hrál i Infinite Warfare a musím říct, že IW příběhově taky sice nic moc, ale hratelnost a technická stránka hry je úplně někde jinde.
Příběh je nijaký... Federace států z Jižní Ameriky napadne USA - proč? Nevím a vlastně to není důležité, protože hlavní příběh se točí kolem špatně napsané osobní vendetty kolegy tvého taťky, který je jedním z Ghostů, elitní zabijáků US Army. Hrajete za jednoho bratra, který nemluví a ten druhý bratr má charisma chatuGPT. Žádné zajímavé postavy, žádné zajímavé dialogy, žádné památné momenty...Nic. I když jedno pozitivum tam je. Hra se drží při zemi, nesnaží se za žádnou cenu bombardovat hráče wow momenty, jako to dělali vývojáři Black Opsech stejně tak nemá úplně dementní dialogy, jako měl Black Ops 2. Hra není filmová, nejsou zde žádné filmečky, jen nudné úvody před misí. Prostě vůbec žádné emoce a je to otázka, co je tedy horší? Rozčilovat se u špatně napsaných Black Ops 2, nebo bezhlavě kráčet v Ghostech?
Střílení je ok, ale je zde už 6 let starý proces reskinu z prvního Modern Warfare. Nebudu lhát, ona ani moje oblíbená trilogie MW nebyla audiovizuálně na špici, ale tady už je ta zastaralost enginu opravdu vidět, už to bylo únavné i v MW3. Black Ops 2 se sice svým scifi tématem tenhle fakt snažil zakrýt, ale zde je to vidět od první minuty. Zvuky zbraní jsou papundeklové, dabing nevýrazný. Gameplay nemá žádné inovace, kromě toho, že se prolítnete pár minut ve vesmíru a zahrajete si za pejska, který stiskem klávesy Q udělá automatické a rychlé zakousnutí. To je celé. Tohle byl pokus Activisionu ušetřit na všem co se dá, protože věděli, že tak silná značka si stejně svých x milionů hráčů najde...A našla, protože tady máme dalších 12 dalších her...
S tímto dílem jsem zároveň hrál i Infinite Warfare a musím říct, že IW příběhově taky sice nic moc, ale hratelnost a technická stránka hry je úplně někde jinde.
Pro: Vcelku zajímavý cliffhanger, je to barevné a hýbá se to
Proti: Neúnosná recyklace, nemastný příběh, žádné inovace, nuda, nuda, nuda