Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Lucas • http://www.youtube.com/user/TheVyrida • ČR - kraj Moravskoslezský

Komentář

Přejít na komentáře

Grim Dawn

  • PC 85
Temnější a daleko brutálnější Titan Quest. Hrál a dohrál jsem jen na tu původní obtížnost, takže nebyla ani potřeba využívat kováře či nabídky obchodníků, protože jsem si bohatě vystačil s předměty co mi spadly před nos ze zabitých monster. Hru jsem, tak skončil s miliónem mincí na kontě a dokonce i s průměrným brněním, protože se mi už nechtělo řešit všechny ty čísilka a statistiky, kterých je ve hře požehnaně. Fakt to na tu normální obtížnost nemá cenu řešit a zdržovat se tím.

99% hry jsem prošel veskrze jen s pistolí na dálku a s jednou opelichanou vránou na rameni, která sloužila jen jako vábnička. Hru jsem ukončil po cca 30 hodinách s postavou na lvl 49, kdy jsem všechny zkušenostní body cpal do extra poškození vystřelených nábojů a štítů. U souhvězdí, které slouží jako doplňující atributy pro vaší postavu, jsem vše vsadil na jedové dovednosti, takže nepřátelé co se dostali do mé blízkosti a pokusili se mě kousnout, zanedlouho automaticky zhebli na otravu.

Úkoly jsou veskrze hodně podobné těm z Titan Questu. Některé jsou lineární jiné mají třeba více morálních řešení. Například sem objevil v jeskyni smutnou ztracenou malou dívenku, která chtěla abych ji dovedl do tábora k mamince. Když to uděláte zjistíte obratem, že dívenka není dívenkou, ale je to převtělený zlý démon, který nejen že vyvraždí celý tábor, ale ještě zaútočí samou radostí i na vás. A na takových děsivých situací narazíte mnoho.

Ještě musím na závěr pochválit poslední lokaci před samotným finálním soubojem, která vypadá fakt nechutně a taky absenci lektvarů, protože veškeré doplňovaní many a životů je buďto automaticky a nebo pomocí tlačítka s malým cooldownem, což šetří spoustu místa v inventáři.

Pro: Atmosféra, Hratelnost, Samoheal, Spousta skillů, Znovuhratelnost ( ale ne pro mě ).

Proti: Občas nepřehlednost ( např. v lesích díky stromům ), Mizení mrtvol, Občas bugnutý loot ve zdi.

+18