Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Milan Koubský • 38 let • Praha (ČR - kraj Praha)

Komentář

Přejít na komentáře

Kreed: Episode 1 - Battle for Savitar

  • PC 60
Po marastu z Kreedu je pro mě datadisk milé překvapení. Už na první pohled je znát citelně vylepšená grafika. Kouká se na to mnohem líp. Mám pocit, že je to i lépe optimalizované. Hra je plynulejší a hezčí. Ruku v ruce s tím jde i design úrovní, který má konečně nějakou úroveň. Lokace už se neopakují a jsou různorodé. Design je přímočařejší, zábavnější a, na rozdíl od prvního Kreedu, dává smysl. Takhle to mělo vypadat od začátku. Je to velký rozdíl v rozmezí jen osmi měsíců mezi vydáními.

Daň si za to, bohužel, vybírá délka hry. Která je hodně krátká. Na novodobé DLC by byla délka asi adekvátní. Na samostatně spustitelný datadisk bych si představoval dvakrát víc. Je to tak na dvě hodiny pozvolného hraní. Jestli potřebujete dohrávat hry za jeden den, tohle je dobrá volba.

Bohužel v Episode 1 zůstal nemastný, neslaný pocit ze střelby jako minule. V Kreedu jsem neměl za celou dobu pocit z dobře odvedené práce při zabití nepřítele. Zbraně jsou podivné a hra vás ani netlačí je využívat všechny. Ještě k tomu mi autoři sebrali můj oblíbený rotačák. Je pěkné, že mrtvoly nemizí, ale nemusel by se o ně člověk pořád zasekávat.

Celkově jsem se tentokrát celkem slušně bavil. Finále hry mělo konečně nějaké vyvrcholení (i když, kvůli zaseknutým nepřátelům za dveřmi skoro bez boje) a v titulcích jsem si s chutí poslechl pěknou melodii. Navíc zmizelo bludiště a modely postav v animacích také prošly menší evolucí. Burut se rychle zlepšovali a potvrdili to jejich další slušnou akcí Übersoldier.

Ohledně neoficiálního anglického dabingu: Možná by si po tomhle někteří remcalové mohli začít vážit některého z českých amatérských dabingů. Já byl ale rád, že to nemluvilo a nepsalo Rusky. Azbuka je podivné písmo.

Pro: o dost vylepšená grafika a design úrovní, zmizelo bludiště, finále hry je mnohem dramatičtější (oproti původnímu Kreedu alespoň něco)

Proti: pořád nudné zbraně a střelba z nich, zasekávání nepřátel o překážky, zasekávání se o těla nepřátel, i na datadisk je to kraťoučké

+11