Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Carmageddon

  • PC 90
Carmageddon bych definoval dvěma slovy: Volnost a Masakr.

Volnost. Absolutní svoboda pohybu, jedete si kam chcete, můžete uplně ignorovat trasu závodu a jen tak řádit. Dál si každý může vybrat jak bude hru hrát, protože je hned několik možností jak vyhrát mapu. Buď odjet všechny kola projížděním checkpointů, ale kdo by se k tomu uchýlil, přece jenom se tím hráč ochudí o velkou část hry a navíc to je v každé jiné závodní hře. Mnohem zajímavější je hru dohrát ve stylu destruction derby a zničit všechny ostatní závodníky nebo pobít vše živé. Dokonce nemusíte na startovním roštu čekat na odpočítání závodu, ale za drobný poplatek kreditů vystartovat dřív.

Masakr. Hra vás odměňuje, vlastně dokonce nutí zabíjet bezbrané chodce za které dostáváte čas a kredity. Ale asi by to většina hráčů dělala i bez odměny, protože je to neskutečná zábava. A ty bonusy za styl, když se vám povedlo sejmout někoho ve skoku nebo třeba ve smyku... Nádhera.

Obtížnost je nastavena akorát, dobře se stupňuje a nezapomenu na poslední úrovně na nejtěžší obtížnost, kdy jste měli na startu 10 vteřin a 10 vteřin okolo žádného chodce až na "sebevraha s vlajkou", a vzhledem k obrnění jste si do soupeřů neťukli.

Jediné mínus má Carmageddon za absenci nějakého skutečného soupeře, jsou tam sice nějací závodníci, ale ty závod vyhrát nemůžou a rychlooprava a respawn vám zaručí nesmrtelnost, takže soupeříte jen s časem.

Pro: Volnost, masakr

Proti: Jediný skutečný soupeř byl čas

+21