Herně logická jednohubka na 2-3 hodinky, obdařena triviálním příběhem, kdy robůtek, s vrtulkou v hlavě à la inspektor Gadget, je nejspíš omylem vtažen do industriálního strohého prostředí důlních úzkých chodeb, šachet a místností. Hráč se potom s tímto pišišvorem musí za použití svého pronikavého fištrónu prokousat až na samotný povrch.
Čistě logické hádanky jsou z ranku lehčího a ze stejného pytle je i ovládání našeho mechanizovaného hrdiny. Vystačíte si se směrovými šipkami a jedním tlačítkem pro přenos zásadních předmětů určených pro další postup. Jednou je např. nutné přemístit kovovou tyč a následně ji pustit na tlačítko otevírající dveře, jindy přemístit sopečné kameny a tím zvýšit tlak v kotli, či nechat poškodit jiného robota a následně přepravit k výměně....
Čistě logické hádanky jsou z ranku lehčího a ze stejného pytle je i ovládání našeho mechanizovaného hrdiny. Vystačíte si se směrovými šipkami a jedním tlačítkem pro přenos zásadních předmětů určených pro další postup. Jednou je např. nutné přemístit kovovou tyč a následně ji pustit na tlačítko otevírající dveře, jindy přemístit sopečné kameny a tím zvýšit tlak v kotli, či nechat poškodit jiného robota a následně přepravit k výměně....
Pro: nápad, stísněné prostředí, atmosféra, puzzle
Proti: jednoduchost