Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Homefront

  • PC 30
Uf tak to bylo opravdu otřesné. Homefront se snaží vykrádat několik legendárních dílů Call of Duty a tragikomicky v tom selhává. Výčet záporů by mohl být velmi dlouhý, ale zkusím to zkrátit.

Nápady hra opravdu moc neoplývá. Jednotlivé úkoly ve velmi kratičké kampani se omezují v lepším případě na "prostřílej se na konec tunelu", v horším "ochraň parťáky, než dojdou na konec" - všemi nenáviděný objective, který nevím proč někteří vývojáři pořád do her cpou. Setting alternativní budoucnosti má celkem potenciál, ale je vlastně vyprávěný jen na novinových útržcích. V samotné kampani se vlastně žádná zápletka neodehraje, kromě obligátního "Korejci špatní, střilej je". Většinu misí tak akorát běháte za extrémně nesympatickým drsňákem, který co pět minut vykřikne "Čas na plán B!!!" a udělá něco naprosto stupidního. A samozřejmě to vždy nějak na haluz vyjde. Vrcholem absurdity je poslední mise, kde tento rambo odbojář štěká rozkazy na profesionální vojáky americké armády. Příšerně nepovedená "stealth" mise je hřebíčkem do rakve.

Drobnějším nedostatkem jsou velmi nepříjemné zvuky zbraní, kterých je ve hře asi převratných šest kousků. Co je mnohem horší, je otřesný a odporný level design. Vývojáři se prostě nepárali s ničím, co je více jak 3 metry od přímé cesty k cíli. Výsledkem jsou prázdné místnosti, nesmyslné objekty, neviditelné stěny a ploty, za kterými je velká rozplizlá textura ničeho. K dokonalosti je toto dotažené na konci, kde je Golden Gate Bridge táhnoucí se odnikud nikam - prostě končí ve vzduchu a je asi vaše blbost, pokud si toho všimnete. Na rok 2011 naprosto nepřípustně odfláknutá záležitost, kvalitativně připomínající spíš původní Call of Duty z roku 2003. Nikdy víc.
+18