Puzzle Quest se objevil, když jsem měl zrovna herní sucho(však to znáte máte chuť hrát, ale ani jedna ikonka z těch na ploše nějak neodpovídá tomu, co zrovna chcete). Netušil jsem, že mě celá hra pohltí na celý měsíc, s tím, že ji hraju nepravidelně doteď.
To co by bylo v klasickém RPG nosným pilířem(vývoj postavy,epický příběh), je tu spíše dáno na vedlejší kolej a nejdůležitějším prvkem je soubojová čast, kde funguje princip spoj tři(lebky pro zranění,hvězdičky pro expy atd.) Ten je využívan v různých obměnách i u dalších částí např. dobývání hradů nebo kování nových zbraní. V soubojích se hodně využívá kouzel, které se stávají hlavním strategickým prvkem.
Příběh ničím nepřekvapí - klasický souboj dobra se zlem. Pobavili různé postavy(hlavně nenažraný Drong) a hlavně nezapomněli na trpaslice s vousy.
Škoda, že za delší dobu začnou štvát souboje s potvorama, které se respawnují na cestách.
To co by bylo v klasickém RPG nosným pilířem(vývoj postavy,epický příběh), je tu spíše dáno na vedlejší kolej a nejdůležitějším prvkem je soubojová čast, kde funguje princip spoj tři(lebky pro zranění,hvězdičky pro expy atd.) Ten je využívan v různých obměnách i u dalších částí např. dobývání hradů nebo kování nových zbraní. V soubojích se hodně využívá kouzel, které se stávají hlavním strategickým prvkem.
Příběh ničím nepřekvapí - klasický souboj dobra se zlem. Pobavili různé postavy(hlavně nenažraný Drong) a hlavně nezapomněli na trpaslice s vousy.
Škoda, že za delší dobu začnou štvát souboje s potvorama, které se respawnují na cestách.
Pro: chytlavá a jednoduchá hratelnost, trpaslice s vousy :)
Proti: rychlý respawn příšer