Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Crysis 2

  • PC 55
Nejprůměrnější střílečka mezi průměrnými střílečkami - CryTek zahodil všechno na čem stavěl ve všech předchozích hrách a udělal místo toho koridorovku, která si v ničem nezadá s Call of Duty. V tuposti tedy rozhodně. Jen ty CoD mají obvykle mnohem variabilnější prostředí než vylidněný a mírně domlácený New York - on tedy podle řečí všech okolo vylidněný být nemá, naopak má být plný lidí, ale ve skutečnosti je tu k vidění civilistů asi tak dvacet, dále pak dvacet umírajících zombie-cosi, no a pak asi tisíc vojáků, které bůhvíproč masakrujete vesele zároveň s mimozemskými invazisty.
Aspoň nějaká změna tedy, když ti mimozemšťané mají jen asi tři nebo čtyři druhy, a ty se liší v podstatě jen množstvím brnění na sobě. Jinak jsou mrštní, blbí, a příhodně jim všechny kritické zóny na těle svítí červeně.

Lidé nesvítí, ti jsou jen normálně blbí, a dá se mezi nimi dělat i něco jako stealth. Ovšem ne že by existovalo mnoho důvodů proč to dělat, když vše nabádá jen k vykropení. Občas ostatně není ani jiná možnost, když se herní "tunel" uzavře, a je nutno vystřílet určitou otevřenější oblast s po určitou dobu se respawnujícími nepřáteli. Klasika.
Tedy byla by to klasika, kdyby standardem všech jejich předchozích her nebylo relativně otevřené prostředí s množstvím možností jak taktizovat, používat techniku, ničit prostředí, snažit se přemanévrovat poměrně inteligentní nepřátele, a hrát si na Predátora v džungli. Tady není už nic z toho.

Ale aspoň to trvá jen nějakých pět hodin, takže jde Crysis 2 proběhnout a zapomenout celkem rychle.
+18 +24 −6