Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
František Petružálek • 36 let • Databázový administrátor • Kamenice (ČR - kraj Středočeský)

Komentář

Přejít na komentáře

Crysis

  • PC 95
No zpočátku sem byl velice zklamán. Ale hra si mě získala až po několikarém přemlouvání se. Ano je na ní vidět jak byla tvořena jen pro účel grafického enginu. Ale když člověk překousne umělou demenci tak se z namyšleného "ošklivého" kačátka vyloupne čistá a ničím nezkažená hra, která má nárok na titul hra roku. Všechna to špatné ve hře čiší z toho, že autoři se snažili udělat co nejdynamičtější engine. Tak např. v editoru se nachází položka pro dynamické zmrazení objektu. Bylo to ve hře použito? Nebylo. Hold toho ze začátku moc naslibovali, a v některých případech se jim to i podařilo, ale nedokázali to adekvátně "prodat". Velká škoda, jen doufám že když už mají engine hotový tak se zaměřej víc na hratelnost a AI.

Pro: Má to sem smysl vůbec psát?

Proti: Záporů okolo hry je spousta ale hra samotná špatná neni.

+13 +15 −2