Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Two Worlds

  • PC 50
Vezměme koncept Diabla 2, trochu poupravený ho vložme do 3D hry, poupravime některé věci a máme Two Worlds.

Two worlds byla jednou ze tří her, které před Zaklínačem slibovala parádní rpg v rozsáhlém světě. Oproti Gothicu 3 a Oblivionu, však tato hra nedosáhla určitých kvalit/standartů. Naopak nabídla úplně jiné věci, ovšem napůl cesty mezi izometrickým rpg typu Diablo 2 a promakaným 3D rpg.

Po grafické stránce nabízí Two Worlds pěkný, rozmanitý svět, bohužel po chvíli je jasně vidět jeho prázdnotu. Ano, na každém kroku jsou desítky a desítky monster, na kraji osady/města hráč dohledne k další osadě, ale ten svět je zkrátka předimenzovaný. Npc nenabízí rozumné dialogy, hráč se téměř nedozví nic o historii tohoto světa.

V této hře je mnoho monster, ještě více lootu, ale už to není o pestrosti ale o přesycenosti. Po pár hodinách už není zapotřebí obírat mrtvoly, protože hráč již má nahrabano a cestování za účelem prodeje je příliš zdlouhavé. Není ani zapotřebí nakupovat zásoby, protože s Mana a Vitality shrine na každém kroku jsou jen vyhozenými penězi. A do každého boje hrrr.... když padnu, ožiji v nejbližší svatyni.

Ke konci je Two Worlds těžce nevybalancované rpg, kdy kvalita nedrží krok s kvantitou. Systém teleportů a implementace koně je fajn, ale zdlouhavé putování vlastně neřeší. Teleporty musí být zdlouhavě objevovány a s koněm se teleportovat nelze. No a pokud si řeknu, že projedu městem a mám zvýšený skill boje na koni, tak riskuji že neúmyslným nárazem si znepřátelím zbytek města.

Být hra lineárnější, s adekvátními lokálními příběhy a z toho vyplývající sortou questu, nemuselo by být vůbec zle.
+23