Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
44 let • Kolečko ve firemním soukolí • ČR - kraj Pardubický

Komentář

Přejít na komentáře

No Man's Sky

  • PC 85
To, co se děje poslední týden (od 24.7.2018) okolo NMS, musí být pro Seana Murraye a jeho tým velmi silnou satisfakcí. A pro hráče vlastně taky. Pomiňme důvody, proč hru vydali nedodělanou. V mediálním kolotoči a pod tlakem investorů člověk slíbí ledacos. (Však je ještě před námi například stále nevydaný Star Citizen, u něhož očekávám minimálně ostudu, ne-li rovnou největší podvod v branži.) :)

Hello Games předvedli neuvěřitelnou sílu víry ve vlastní vizi. S malinkým týmem se snažili celé dva roky napravovat pověst NMS free updaty. Současný NEXT update po dvou letech ze hry udělal to, co bylo původně zamýšleno.

Jaká to facka obřím studiím, co na přestárlém enginu plném i deset let starých známých bugů (viď, Bethesdo a pršení skrz střechy) plodí opěvované blockbustery, na jejichž záplatování se z vysoka sere. Hlavně že se Skyrim za chvíli bude portovat třeba i na chytré záchody... :D

NMS není hra pro každého. Není to vesmírný simulátor. To si zahrajte Elite: Dangerous. Není to simulace galaktické civilizace i s ekonomikou. To si zahrajte EVE Online. Není to simulace dokonalosti. To si počkejte na Star Citizen (třeba se toho dožijete). NMS je vlastně takový Minecraft ve vesmíru s objevováním cizích planet, RPG tuningem vybavení, grind-craft-tuning kolotočem všeho možného a stále nepříliš ideálním ovládáním pohybu lodi (zlatý Freelancer).

I přes nepovedený začátek jsem hru asi po půlroce pořídil v první výraznější slevě. Nelituji a dnes bych už nelitoval ani plné ceny při vydání. Kromě opravené hry se mi dostalo i asi nejsilnějšího příběhu v herní historii o odhodlání, vytrvalosti, a cesty za vlastní vizí.

Díky Hello Games, tohle je emotivní jízda.

Btw, NMS na Steamu přibývá 10000 hráčů online v jeden moment denně... :O
+22 +24 −2