"Toto fiktivní dílo inspirované historickými událostmi a postavami, bylo vytvořeno multikulturním týmem, jehož členové jsou různých pohlaví, různých pohlavních identit, rozličných sexuálních orientací, rozličných náboženských přesvědčení, různých státních a politických příslušností... atd." :D
To je moc hezký, že vývojáři od Ubi mají tak pestrý tým, škoda jen, že nedokážou vymyslet vůbec žádnou zápletku.
Rezignovalo se na příběh, rezignovalo se na postavy a zbylo jenom skákání, vraždění a jezdění na kočárech. To, co například u AC: Brotherhood nebo AC: Revelations bývalo jako vedlejší úkoly - osvobozování města, zabíjení velitelů okrsku, se v Syndicate stalo hlavní náplní a nosnou zápletkou. Jacob a Evie jsou sice zábavnější hlavní postavy, než Arno z Unity, ale pořád zůstává faktem, že jsou to jen hláškující figurky bez minulosti, bez povahových vlastností a bez osobnosti. Ploší, zaměnitelní panáci, o nichž nic nevíte a vůbec vám na nich nesejde.
AC: Syndicate mi navíc ani nepřipadá, jako hra pro dospělé. Postavy se chovají naivně, celá realita Londýna je zidealizovaná a nedomyšlená. Pokud Evie osvobozuje děti z továren, možná to na dvanáctileté puberťáky působí jako bohulibá činnost, faktem ovšem je, že děti v továrnách pracovaly, aby ony, jejich rodiče a sourozenci mohli vůbec přežít. Takže co se asi stane, když si "Věže" zaberou továrnu pro sebe, zabijí zaměstnance, osvobodí děti a pak se v továrně poflakují? Děti budou trpět hladem, dostanou se do sirotčince, nebo půjdou žebrat na ulici a to jsou ještě ty hezčí možnosti. Další zvláštní věcí na chování Jacoba a Evie je, že odkrouhnout civilisty zblízka nemohou (respektive mohou asi třikrát, pak nastane desynchronizace), ale zajíždět muže, ženy i děti kočáry (a to nemluvím o hmotných škodách v ulicích Londýna) můžou naprosto bez problémů, vůbec nic jim za to nehrozí a dokonce za vraždění nevinných civilistů obdrží body (Bezohledné ničení). Podle mě to tedy příliš nedává smysl, ale nevadí. Hlavně, že Evie a Jake jsou tak strašně hodní, když jsou Assassíni a Evie ještě k tomu miluje Henryho a na závěr mu dá pusu jako ze školky! Nedovedu si představit, že by na vztahu těch dvou záleželo i třeba jen těm dětem, pro něž je hra určena.
Unity se alespoň ještě snažilo o nějaký příběh, provedení Paříže bylo opravdu krásné a velmi rozličné a sem tam se objevovaly skutečné historické postavy (Bonaparte, De Sade), tady už se tvůrci vykašlali na všechno, takže jsem z Londýna neměla pocit, že je to Londýn, bylo to jen nějaké random město s londýnskými památkami. Nesálala z něj žádná viktoriánská atmosféra plná třídních rozdílů a svázaného chování. Člověk by si z té hry pomyslel, že byl tehdejší život parádka, prosluněný Londýn, ženy na ulicích v kalhotách nebudí žádnou pozornost, děti nemusejí chodit do práce, nikdo neumírá na ulici hlady. Všichni jsou svobodní, neexistují předsudky, nerovnoprávnost žen, neexistuje rasismus. Hrany a ošklivé věci jsou řádně otupeny, aby zbylo něco, co nepřipomíná ani Anglii, ani viktoriánskou éru. A aby se tahle hra někomu zdála nadprůměrná, nebo dokonce dobrá, musel by být také řádně otupen.
To je moc hezký, že vývojáři od Ubi mají tak pestrý tým, škoda jen, že nedokážou vymyslet vůbec žádnou zápletku.
Rezignovalo se na příběh, rezignovalo se na postavy a zbylo jenom skákání, vraždění a jezdění na kočárech. To, co například u AC: Brotherhood nebo AC: Revelations bývalo jako vedlejší úkoly - osvobozování města, zabíjení velitelů okrsku, se v Syndicate stalo hlavní náplní a nosnou zápletkou. Jacob a Evie jsou sice zábavnější hlavní postavy, než Arno z Unity, ale pořád zůstává faktem, že jsou to jen hláškující figurky bez minulosti, bez povahových vlastností a bez osobnosti. Ploší, zaměnitelní panáci, o nichž nic nevíte a vůbec vám na nich nesejde.
AC: Syndicate mi navíc ani nepřipadá, jako hra pro dospělé. Postavy se chovají naivně, celá realita Londýna je zidealizovaná a nedomyšlená. Pokud Evie osvobozuje děti z továren, možná to na dvanáctileté puberťáky působí jako bohulibá činnost, faktem ovšem je, že děti v továrnách pracovaly, aby ony, jejich rodiče a sourozenci mohli vůbec přežít. Takže co se asi stane, když si "Věže" zaberou továrnu pro sebe, zabijí zaměstnance, osvobodí děti a pak se v továrně poflakují? Děti budou trpět hladem, dostanou se do sirotčince, nebo půjdou žebrat na ulici a to jsou ještě ty hezčí možnosti. Další zvláštní věcí na chování Jacoba a Evie je, že odkrouhnout civilisty zblízka nemohou (respektive mohou asi třikrát, pak nastane desynchronizace), ale zajíždět muže, ženy i děti kočáry (a to nemluvím o hmotných škodách v ulicích Londýna) můžou naprosto bez problémů, vůbec nic jim za to nehrozí a dokonce za vraždění nevinných civilistů obdrží body (Bezohledné ničení). Podle mě to tedy příliš nedává smysl, ale nevadí. Hlavně, že Evie a Jake jsou tak strašně hodní, když jsou Assassíni a Evie ještě k tomu miluje Henryho a na závěr mu dá pusu jako ze školky! Nedovedu si představit, že by na vztahu těch dvou záleželo i třeba jen těm dětem, pro něž je hra určena.
Unity se alespoň ještě snažilo o nějaký příběh, provedení Paříže bylo opravdu krásné a velmi rozličné a sem tam se objevovaly skutečné historické postavy (Bonaparte, De Sade), tady už se tvůrci vykašlali na všechno, takže jsem z Londýna neměla pocit, že je to Londýn, bylo to jen nějaké random město s londýnskými památkami. Nesálala z něj žádná viktoriánská atmosféra plná třídních rozdílů a svázaného chování. Člověk by si z té hry pomyslel, že byl tehdejší život parádka, prosluněný Londýn, ženy na ulicích v kalhotách nebudí žádnou pozornost, děti nemusejí chodit do práce, nikdo neumírá na ulici hlady. Všichni jsou svobodní, neexistují předsudky, nerovnoprávnost žen, neexistuje rasismus. Hrany a ošklivé věci jsou řádně otupeny, aby zbylo něco, co nepřipomíná ani Anglii, ani viktoriánskou éru. A aby se tahle hra někomu zdála nadprůměrná, nebo dokonce dobrá, musel by být také řádně otupen.
Pro: háky, RPG vylepšování postav
Proti: absence příběhu, absence postav, absence příčin a následků, absence atmosféry, absence historie a v neposlední řadě ty příšerný kočáry!