Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow

  • PC --
Nuda. Hru nebudu hodnotit, skončil jsem v džungli a vůbec se mi nechce pokračovat. Mise jsou zcela nudné a hra mi přišla uspávací. Ani ve vlaku mě to téměř nebavilo.
Potěšil přesný laser u pistole, střelba z lana. Ovšem, z lana jsem ani neměl zapotřebí střílet a opět zde chybí nějaká slušná likvidace. Než Sam se pokusí o zvedák, spustí se alarm a je konec mise. Postrádám nějakej rychlej chvat.
Mise se odehrávaj v nudných a hnusných exteriérech/interiérech, nefunguje ani atmosféra a občas ta obtížnost je už přehnaně nad rámec - viz když jsem hnil v Israeli, zatímco kolem pochodovalo asi 6 poldů.. to mi pilo krev.
Navíc jsem ani nepotřeboval využívat "trojočko", poněvadž zde už není žádná tma. Všecko je osvětlené, i v tom nejtemnějším rohu a mnohdy jsem ani nevěděl, zda mám tady ukrýt tělo, pač bylo vidět i na dálku.
Ozvučení katastrofální, hudba hraje nahlas a ani neslyšim, co si povídaj postavy. Přitom v nastavení jsem to měl krásně vyvážené..
Systém s lékarníčkou mi přijde hloupej. Čekat až si za 5 sekund Sam uváže ruku. Proč? Proč si nemůžu vzít do inventáře lékarníčku za každejch okolností a ihned doplnit život? Prostě mě to vůbec nebaví a nemá pro mě smysl pokračovat. Asi se setkám s mínusem v hodnocení mé "recenze", ale jednička mě teda bavila stokrát víc.

Pro: Laser u pistole, Sam Fisher, občas hudba, hvízdání, hlášky, střelba z lana

Proti: Nuda, odporné exteriéry, nudné mise, přehnaná obtížnost a tim se dostafující frustrace, strašné ozvučení, chybí "stíno-hra" a dost se to táhne, lékárníčkovej systém a pramálo změn

-1 +4 −5