Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Milan Koubský • 38 let • Praha (ČR - kraj Praha)

Komentář

Přejít na komentáře

F.3.A.R.

  • PC 80
F.3.A.R. mě mile překvapil. Podle zdejších ohlasů jsem to čekal mnohem horší. To že je to port z konzolí je dost cítit. Už v grafice. Vždyť zapnuté vyhlazování by v době vydání nezvládla snad žádná karta. Když je vypnuté, tak to stejně není znát. Zrnitá a rozmazaná grafika nedovoluje příliš detailů.

Z menu nezmizel mouselook asistant. Napadlo by někoho tohle pařit gamepadem? Naštěstí jinak mouselook funguje bez problémů. Vím, že je(bylo) v módě být realistický a neunést víc jak dvě zbraně. Kolik tak asi může vážit pistole, že zabere celý slot. Škoda, že nejde střílet dvěma pistolemi. A přitom s uzinama to jde.

Design je docela směšný. Z chodby do arény. Z arény do chodby. Pořád dokola. Naštěstí je ten prostor naplněný pořád dost kulervoucí a adrenalinovou akcí. Zpomalení času je pořád dost zábavné. Nepřátelé pořád dost chytří. Atmosféra pořád dost tajemná. Carpentera mám rád a jeho rukopis je znát. Dost abstraktní příběh podporuje představivost.

Boje s mechy jsou fajn. Celkově hra pohodově valí a ani jednou jsem se nestačil nudit. Přispívá k tomu i skvělé ozvučení. Délka nic moc. To se dalo čekat. V kooperaci by to nemuselo být špatné. Možná by to i snížilo trochu navýšenou obtížnost. Na normál jsem moc neumíral, ale musel jsem se někdy docela otáčet. Přišlo mi, že se ten autoheal snažili autoři vyrovnat pomalým pohybem. Nebo jsem si ještě nestačil zvyknout na tento typ zpracování. Bez quicksavů a tak.

Steam čas: 7,5 hodin
Obtínost: Normal
Achievementy: 12 z 50

Pro: adrenalinová akce, ozvučení, inteligence protivníků, příběh

Proti: příliš jednoduchý design, omezení na dvě zbraně, port působí troch uspěchaně

+23