Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Medal of Honor: Allied Assault - Spearhead

  • PC 55
Ne ne ne, tohle se nepovedlo. Dělali to vůbec ti stejní lidé jako MOHAA? No, koukám, že asi ne-e... A je to také dost vidět.

Datadisk má tři kampaně rozdělené na několik částí. Neexistuje v kampani část, kdy by nebyla taková tma, že vůbec nic nevidíte (hrajete-li za dne) nebo nebyl takový déšť, že... nic nevidíte (kdykoliv). Leveldesign tu měl na dohled nějaký... trdlo, protože mi tady přišel zmatečný. Chvílemi jsem nevěděl, kam mám jít a tápal jsem, vracel se na mapě a pak zase zpět, než jsem našel úzkou uličku mezi domem a plotem. Postava se pohybuje v množství domů s dveřmi, které se furt zavírají a pokoje jsou plně vybavené, takže se furt o něco zasekáváte. V Bastogne se nemohu vyškrábat opakovaně z některých zákopů do kterých sjedu (protože když si vylezete na malý zasněžený kopeček, kloužete dolů). Chyby ve scriptech, kdy jsem měl na raketomety umístit nálože, ale ono místo pro uložení se zaktivnilo až poté, co jsem ten krám asi čtyřikrát obešel, mě už také přestávaly bavit. Podobně na tom byla AI, kdy důležitý parťák vybíhal do nepřátelské střelby div ne se zvoláním "Catch em' all!", jinde parťáci stáli na protějším kopci a doslova se mi stranili, a nebo si parťák a Němec stoupli před sebe a v družném mlčení si snažili vyčíst osud z očí.

Jak u MOHAA byl vzhled ještě skousnutelný díky samým keříkům a stromkům a architektuře :), tak tady krom části Normandie a celé Bastogne jde vyloženě o hnusnou grafiku. A souvisí to asi také s tím levedesignem. Všechno je tu ploché, zeleň jen ohraničuje koridor, ale celkově mi prázdnota levelů přišla neskutečně béčková, laciná a nedodělaná. Vrcholem je šedohnědý zničený Berlín, který byl vysloveně odpudivý, nudný, těžký, zmatečný a já vlastně ani nevím, kde jsem se tam, co by anglicky mluvící postava, vlastně vzal. Kampaně a ani některé mise na sebe takřka nijak nenavazovaly a celkově mi tak celá hra přišla jak kompilace uživatelských kampaní - Community Bonus Pack.

Vyloženě mě sr.. nebavilo jedno místo z čištění městečka Bastogne, kde jsem vylezl z kostela, někdo na mě zařval, že jede tank, byla tma, já nic neviděl, nikdo nikde nebyl, pak začalo všechno kolem bouchat (dělostřelci) a já zdechnul, aniž bych stačil belgickou noc obohatit o svůj prd. Jenže těsně předtím se uložila hra, takže nahraná pozice začínala tím, že mě láskyplně obsypávaly dělostřelecké granáty a já zdechnul. Nestačil jsem ani nikam utéct ani přehodit zbraň na bazuku, což stejně nemělo smysl, protože ten Tiger se mi určitě za nedalekým domem schovaný chechtal jak Mašinka Tomáš.

Datadisk mi tak přišel nejen krátký, ale vyloženě odfláknutý nebo nedodělaný a připomínal nějakou nepovedenou low-budgetovku. Opouštím ho vysloveně nenadšen a zklamán. Tohle si MOHAA nezasloužilo.

Pro: Vzhled Bastogne a části Normandie; útok pažbou mají už i další zbraně; absence stealth misí.

Proti: Stáří grafiky tu skutečně vyniká; chyby ve scriptech; prázdný leveldesign paradoxně napěchovaný překážkami; autory odfláknuté

+11