Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Luk Kristmeister • 29 let • Mudokon Messiah • Monsaic Lines (ČR - kraj Pardubický)

Komentář

Přejít na komentáře

Payday: The Heist

  • PC 65
Ta hra měla obrovský potenciál. Kde se to zvrtlo? Proč to vývojáři dopustili? První spuštění, první loupež v bance → dojmy: peckovní, vše má nápad, nic tu není zadarmo, vše promyšlené a dokonce levelování postavy. Tak jestli to takhle zůstane, mohlo by jít o top coop na mém seznamu. Bohužel....nezůstalo.

Další mapy, krom ulice jsou bída. Nedají se. Obtížnost hapruje na vysoké úrovni a pokaždé se na mapě nascriptuje něco co se nedá přejít. Uvedu příklad: Mise Zelený most, zpočátku procházka po mostě, hledání čínského vězně. Ale od chvíle co začnou lítat helikoptéry a swaťáci se nějakým záhadným způsobem vyloupnou přes zábradlí mostu to jde z kopce. Vlny a vlny. A aby to ještě nestačilo, tak jim ještě nastrčili aimbot a wallhack. Protože, kryjete se za autem, střílí do vás skrz auto a nikoho to nesere. Obejdete si je v domnění, že je klepnete zezadu, omyl, už na vás čekají a to přes mířidla. Vrcholem byl odstřelovač na jeřábu, který dokázal střílet po všech členech současně a měl vás na mušce milisekundu po vykouknutí a aby vás vývojáři pořádně nasrali, tak ještě nejde sejmout a cestu k lodi musíte proklečet. Proč se třeba nedali odstřelovačku s jedním nábojem, alespoň nějakou šanci zbavit se toho otravnýho idiota? Včera jsem zjistil, že banka se dá přejít na hard a dokonce už jsem spatřil světlo východu i v overkillu, ale v těch ostatních si ani normal nejde skoro škrtnout. Ptám se proč?

Zápory, nelogičnosti, nedomyšlenosti:
- proč když přebíjím M4 a vzápětí sejmu otravnýho fízla pažbou, jelikož si nemůžu dovolit ztrácet čas, se ten prázdný zásobník čirou náhodou objeví ve zbrani? To jako se zbraní bez zásobníku sejmout nejde? Proč prostě po útoku pažbou tam nestrčí rovnou nový?
- proč benga nikdy nepřebíjí?
- proč sebraný náboje od fízlů na zemi vám dají max. 8 kulek? To jako ty benga víc nepotřebují nebo nemají takovou rezervu, když táhnou proti skoroteroristům?
- proč fízl se štítem nejde sejmout i když ho střelím do díry pro hlaveň?
- proč má tazer dolet 20 metrů?
- proč vás benga zmerčí i přes 3 kouřový granáty?
- proč když se někdo připojí do hry, tak se hra pozastaví a počká na nějakýho i třeba dementa s extra pomalým netem? To ho nemůže hodit do hry hned co se mu to načte?
- proč se swat kryje za civilisty? Tomu se říká odvaha a ochrana spojených států Amerických
- proč civilisté pobíhají po mapě jak čuriny i když přikážete k zemi?
- proč nám hra taky nedá nějaké granáty? Já osobně bych do loupeže bez smoků a flashů nešel.
- proč cajti ubírají i přes překážky a vy jim ne?
- proč si nemůžu vzít rukojmí k sobě? Jde ho jen spoutat a nechat ho na zemi.
- bugy postav: benga ve zdi klečí a čekají na smrt. Klepání mrtvol.
- proč při hře se steam kámošema občas hře zamrzává obraz, ale na cizích serverech mi to jede normálně? Net mám i docela rychlý.

Klady:
- Náplně misí, bohužel zpracování už ne
- Originalita
- Masky a hlasy postav, příkazy
- zvyšování reputace postav
- první dvě mapy
- leveldesign
- opravdu založeno na týmové spolupráci
- hra za zlou stranu

Co jediného mě u hry drží je asi zvědavost. Jsem zvědav co přinesou nové vylepšené úrovně, jaké zbraně a vylepšení. A vážně chci tomu posranýmu sniperovi na jeřábu už nakopat prdel.

Pro: Výše

Proti: Výše

+9 +10 −1