Tolkien by se možná v hrobě otočil, nicméně děvčata a chlapci z Monolithu přišli s extrémně zábavnou hrou, která si sice půjčuje kde může (Assassin's Creed, Batman a částečně Dishonored), ale přesto jde o super zábavu.
Úvod sice trošku klopýtá, příliš uměle hází do děje, ale po něm následuje herní nirvána: jedno zabíjení orka střídá druhé, souboje s kapitány jsou zábavné, zjišťování jejich slabin a silných stránek potěší, stejně jako jejich využívání. Navíc se zlepšováním hlavního hrdiny lehce roste i náročnost, což potěší.
Hlavní a vedlejší mise pobaví, nicméně nejsou tím primárním - hlavními hrdiny v Shadow of Mordor jsou: otevřený svět, Nemesis (fungující náhodné generování skřetích kapitánů na zabití), zábavný soubojový systém připomínající ten z Batmana, a parkourové poskakování a plížení. Pokud se neženete za příběhem a baví vás se i jen tak proběhnout po skřetích hlavách a zabojovat si, nemůžete šlápnout vedle.
Úvod sice trošku klopýtá, příliš uměle hází do děje, ale po něm následuje herní nirvána: jedno zabíjení orka střídá druhé, souboje s kapitány jsou zábavné, zjišťování jejich slabin a silných stránek potěší, stejně jako jejich využívání. Navíc se zlepšováním hlavního hrdiny lehce roste i náročnost, což potěší.
Hlavní a vedlejší mise pobaví, nicméně nejsou tím primárním - hlavními hrdiny v Shadow of Mordor jsou: otevřený svět, Nemesis (fungující náhodné generování skřetích kapitánů na zabití), zábavný soubojový systém připomínající ten z Batmana, a parkourové poskakování a plížení. Pokud se neženete za příběhem a baví vás se i jen tak proběhnout po skřetích hlavách a zabojovat si, nemůžete šlápnout vedle.
Pro: Nemesis, zábavný soubojový systém, parkourové skákání a plížení
Proti: Slabší příběhové mise, nepříliš povedený úvod