Doposud nepřekonaná trojrozměrná vesmírná strategie. Výtečná grafika i po mnoha letech, nápadité mise (neomezují se jen na zničení nepřítele) a originální příběh, který dokáže pořádně pohltit. Kampaň sice obsahuje jen pár misí, ale jejich rozmanitost a vyšší obtížnost dokáží zabavit na standardních 10-20 hodin (dle způsobu boje).
Systém kámen-nůžky-papír u jednotek je bezchybně odladěný, tedy nedá se vzít hafo stíhačů a doufat, že rozdrtí nepřítele... pravděpodobně se rozsekají o tři nebo čtyři flak fregaty jako nic. Obecně celá strategická část hry se povedla a i ta taktická nemá chybu (formace i chování jednotek a skupin se dají lehce přizpůsobovat situacím, škoda jen až nepříjemně hodně přeplácaného UI).
Systém kámen-nůžky-papír u jednotek je bezchybně odladěný, tedy nedá se vzít hafo stíhačů a doufat, že rozdrtí nepřítele... pravděpodobně se rozsekají o tři nebo čtyři flak fregaty jako nic. Obecně celá strategická část hry se povedla a i ta taktická nemá chybu (formace i chování jednotek a skupin se dají lehce přizpůsobovat situacím, škoda jen až nepříjemně hodně přeplácaného UI).
Pro: grafika, ovládání v prostoru, příběh, originální mise, Mothership, hudba a zvuky celkově (ač ve vesmíru by nemělo být slyšet nic, ale dejme tomu)...
Proti: není pokračování, překombinované a těžkopádné uživatelské rozhraní (UI), kampaň pouze za ty "hodný"