Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

BlackSite: Area 51

  • PC 60
Jedničkou jsem kdysi nadšenej moc nebyl. Nevím, co mě táhlo k pokračování.

Jedná se o klasický 3D, který jakoby zaspalo dobu. Grafika i ozvučení sice drží krok se standardem té doby, ale herní náplň je opravdu zastaralá, nezáživná a nudná. Už rozjezd v Iráku mě přesvědčoval, že tahle hra nebude pro mě, nicméně zkusil jsem ještě zabojovat, dát hře šanci a odehrál dvě mise v Nevadě, abych s tím po té definitivně seknul před regulérním dohráním hry. Pokud se náplň hry výrazně mění v druhé půli, omlouvám se za neodpovídající komentář:

Herní prostor je úzká linie s předskriptovanými nepřáteli bez kouska inteligence. Prostě nabíhají pod hlaveň nebo stojí a pálí. Kvůli jednoduchosti je trefit do nich člověk musí vyprázdnit poněkud více munice, aby to jako bylo asi zábavnější. Většinou jsem na střední obtížnost neměl sebemenší problém všechno vystřílet v podstatě sám. Neustále mi tak na monitoru rušivě svítil nápis HIGH SQUAD MORALE, jako by to nemohli prostě umístit někam dolů, nebo to možná ani nezobrazovat nikde, když je to tak nepotřebná informace. Asi by si hráč sám nevšimnul, tak je mu to potřeba napsat na monitor, aby si řek jak je to s tou morálkou sakra promakaný!

Příběh, který jsem tedy pravda nepoznal až do jeho konce je nelogickej už v jeho počátcích, kdy například v Nevadě kluci ode mě z jednotky zkoumají tělo Ufáka a ptají se – co si myslím, že to je? Že ti samí před třemi lety kosili tytéž nepřátele v Iráku, je jaksi vedlejší, asi pozapomněli. Vůbec hlášky postav jsou někdy k smíchu, nebo možná spíš k pláči.

Fáze hry, kdy mám k dispozici auto jsou ještě horší. Nejen, že cesta vede jedinou cestou vřed, nejen že je ohraničená dvěma skalami z obou stran, ale navíc je na ní asi každejch 30 metrů jump jak na motokrosové dráze. Auto sice nejede moc rychle, ale zato má takovou akceleraci, že couvnout 10 metrů, znamená jen drobounce ťuknout do klávesy. Zatáčení se realizuje jen myší, směrový klávesy pohybu u mě nezabíraly. Zkráceně – model řízení je hrůza.

No, tohle je přesně ten typ hry, u který si přečtu popis na krabici, podívám se na screenshoty a říkám si - to bude dobrý! Ve finále to odinstaluju před půlkou.

Asi to nebude úplně špatná hra ve všech ohledech, ale za mě říkám, NEBRAT. 60%

Pro: Grafika

Proti: Příběh, dialogy, úzké herní prostory, model řízení vozidel, nepřátelé, skripty, linearita

+6