Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

The Elder Scrolls IV: Oblivion

  • PC 70
Malý zloděj jsi to šil krajinou na svém oři, když tu náhle spatřil v dáli rýsující se trosky tvrze. Neváhal a s vidinou zisku si to stříhl rovnou k ní. Sesedl z koně a vstoupil dovnitř. Začal se pomalu plížit chodbou, když tu náhle spatřil před sebou upíra s dobrou výbavou a zbrojí. Zloděj neváhal a připlížil se k tomu magickému stvoření a sundal jej pár útoky. Jeho těžkou zbroj si rychle oblékl a těžký obouruční meč schoval do své levé kapsy a pokračoval do nižších pater. Jeho těžké kroky a řinčení zbroje se neslo celým tichým podzemním prostorem a s loučí si svítil na cestu, když tu najednou z čista jasna spatřil mága, stojícího těsně za uzamčenými mřížemi. Opatrně se za řinčení zbroje a svítěním si pochodně proplížil tak na dva metry od mága, aby si mohl odemknout cestu přímo k němu. Mága samozřejmě hluk otravoval a začal křičet směrem do temné chodby, ať si laskavě ztlumí tu hudbu, že hraje moc nahlas a že metál je pro sráče a punk not dead. Zloděj paklíče neměl, to byl přežitek, a tak zakouzlil na mřížené dveře a ty se mu odemkli, rychlými údery mága zabil.
Když tu najednou z další chodby na něj vyběhl mág, se slovy "Nechápu co máš proti metálu ty sráči..", v tu chvíli než se stihl mág rozkoukat, zloděj neváhal vyskočil na stůl a začal souboj fireballů a blesků, kde v okolí vše bouchalo a kravál to byl takový, že by snad musel probudit i spící nemrtvé. Po chvíli, když se již skláněl nad mrtvolou mága do místnosti vlažnou chůzí vstupoval upír v plné těžké zbroji, se slovy: "Ty vole co je to za track?" Než se rozkoukal, zloděj neváhal a tasil těžkou sekeru, po pár úderech se poroučil jeho nepřítel k zemi, ale to už slyšel hlasy:"Kurva vypněte to! kdo to má poslouchat!", hlasy nabíraly na hlasitosti, jak se k němu přibližovali neznámí nepřátelé, zloděj neváhal rychle přiskočil k alchymistickému stolku a umíchal si dryáky, hodil kouzlo heal, pak zakouzlil neviditelnost a šel se podívat kdo že to kráčí vstříc smrti..

<< Jo tak tahle to přesně dopadá, když nejsou ve hře striktně oddělená povolání, ač se to může zdát na první pohled jako dobrodružství Jamese Bonda, opak je pravdou, to je prosím realita Oblivionu, Morrowindu a zároveň Skyrimu a nenávidím to!
Zbytek nedostatků jsou pro mě naprosté triviálnosti, kterým není třeba se věnovat 70 %
Jako zohlednění hluku by mohl být skvělý tuning hry :(
Taktéž bych uvítal společníky, a STRIKTNĚ oddělená povolání!

žvásty mimo: Což mě samozřejmě říká, že TESO bude epický fial, protože nebude v podstatě vyžadovat žádnou kooperaci hráčů v PVE a tudíž to každej stejně bude více méně hrát jak multiplayer s kámoši a jinak čus bus nezájem.
+29 +33 −4