Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Milan Koubský • 39 let • Praha (ČR - kraj Praha)

Komentář

Přejít na komentáře

Command & Conquer: Red Alert 2

  • PC 95
Red Alert 2 je typický představitel 2D strategií z konce devadesátých let a přelomu tisíciletí. Ve hře nejde ani tak o strategii, jako spíš o čistokrevnou akci. Proč se taky obtěžovat se složitými kombinacemi jednotek, když si stačí vyrobit 20 Tesla tanků, něco proti vzdušným silám a rozdrtit nepřítele. Herní systém vypadá jednoduše, ale v podání Red Alert 2 je to neskutečná zábava.

Red Alert 2 začíná naprosto skvělým intrem ukazující invazi sovětských vojsk do Ameriky. Proto moje první volba padla právě na Sověty. Hra je 2D a ani si nedokážu představit něco jiného. Zobrazuje reálnou velikost budov k velikosti bojových jednotek. Díky tomu není nic lepšího, než je s vojáčky je obsazovat a tvořit v nich barikády. Skoro všechno se dá na mapě zničit nebo poškodit. Atmosféra je naprosto skvělá.

Hratelnost v Red Alert 2 je krásně dynamická. Stavění základny a armády odsýpá. Harvestři mají, oproti předchozím dílům série, konečně nějaký obranný systém. Co je ale nejlepší, je povyšování jednotek. Veteráni na třetí úrovní už opravdu zastoupí roli Ramba. Jsou rychlí, silní, odolní a umí se uzdravovat. Není lepší pocit, než si vypiplat komando elitních veteránů třeba ze základních pěšáků a jít jimi zničit základnu plnou tanků a obranných věží. Všechny jednotky, od pěšáku k tankům či speciálních zbraní, jsou super.

Ani jednou se mi za celou hru nestalo, že bych se nudil. Revoluci nečekejte. Obtížnost je jednoduchá (nepamatuji si, jestli jde nastavit). Herní doba je spíš kratší, ale skvěle vyplněná příběhem, který je maximálně vtipný.

Pro: chytne a nepustí, intro, atmosféra, povyšování jednotek, celkové zpracování

Proti: krátké a možná taky hodně jednoduché

+19